کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت نامناسب مسکن مهر چرام

6 آبان 1395 ساعت 22:51


با گذشت چندین سال از آغاز طرح مسکن مهر در چرام بعضی از این مجموعه‌ها ماه‌هاست عملیات ساخت‌ و زیرسازی معابر و همچنین خیابان‌های این پروژه متوقف شده است و آنهایی هم که ساخته شده‌اند، از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند.
maskanmehr
بر اساس این گزارش شهردار چرام با اشاره به پروژه مسکن مهر چرام کرد: در مناطقی که جمعیتی پایین‌تر از ۲۵هزارنفر دارند، وظیفه این پروژه برعهده بنیادمسکن و بالا‌تر از این تعداد وظیفه اداره راه و ترابری خواهد بود.

تیموری فربه اعتبارات تخصیص یافته توسط دولت اشاره کرد و اظهار داشت: دلیل عدم خدمات رسانی به مسکن مهر، عدم تخصیص اعتبار دولت به این پروژه است.

وی به مسکن مهر چرام اشاره کرد و گفت: مسکن مهر چرام با همکاری مردم این شهرستان و بصورت خودمالکیت بوده و شهرداری چرام نیز با صدور پروانه‌های ساختمانی همکاری ویژه نموده است.

شهردار چرام به خیابان‌های مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه جلسه‌ای با حضور استاندار در این رابطه برگزار شد، تصریح کرد: طی جلسه‌ای در استان که باحضور استاندار محترم و نماینده‌ی شهرستان‌های چهارگانه و همچنین باحضور مدیریت بنیاد مسکن برگزار شد، مقرر گردید که بنیاد مسکن اقدام به زیرسازی و آماده سازی خیابان‌ها و معابر این پروژه کند و شهرداری نیز اقدام به آسفالت نماید.
وی افزود: ضمنا در این جلسه مقرر گردید که انشالله برای آسفالت خیابان‌های مسکن مهر، قیر رایگان دراختیار شهرداری چرام قرار گیرد که این اقدام توسط استاندار و نماینده شهرستان‌های چهارگانه در حال پیگیری است.


کد مطلب: 207637

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207637/وضعیت-نامناسب-مسکن-مهر-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1