کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت نگران کننده دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

6 آبان 1395 ساعت 17:37


شهرام مهدوی‌مطلق در نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد، اظهار کرد: این حضور پرشور و تجمع شورآفرین و امیدآفرین نشان می‌دهد که اکثریت دانشجویان و دانشگاهیان ایران اسلامی بسیجی، ولایی و متدین هستند.۳
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: وجود این دانشجویان نشانی از ظرفیت عظیم دانشجویان در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی و فناوری و مدیریتی در دانشگاه‌های استان است.

مهدوی‌مطلق گفت: نمونه این ظرفیت را می‌توان در وجود ۴۵۰ نفر دانشجوی ولایی که مسؤولیت تشکیلاتی در دانشگاه‌های استان دارد مشاهده کرد.

این مسؤول تصریح کرد: امروز این دانشجویان به نمایندگی از هزاران دانشجوی دیگر در دانشگاه‌های استان، شعارشان این است که ما عاشورایی می‌مانیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این نشست در هفته استکبار ستیزی برگزار می‌شود با محوریت انسجام تشکیلاتی و مطالبه‌گری هوشمندانه و تخصصی به مدت ۳ روز در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

مهدوی‌مطلق خاطرنشان ساخت: هدف از این نشست برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی در بسیج دانشجویی استان، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، موضوعی و دانشگاهی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هر کس با شاخصه‌های انقلاب حرکت کند یک انقلابی است و ما هر چه داریم از همین اسلام انقلابی است.

وی ادامه داد: جوان امروز به عنوان عمارهای انقلاب و افسران جنگ نرم در کنار فرماندهان جنگ نرم با تعامل با مسوولان دانشگاهان استان این نشست را برگزار کردند.

مهدوی مطلق با ابراز گلایه از وضعیت برخی دانشگاه‌های استان گفت: علی‌رغم تلاشی که می‌شود در بعضی از دانشگاه‌های استان وضعیت نگران‌کننده است که مسؤولان و نهادهایی که وظیفه دارند باید این موضوع را جدی بگیرند.

این مسؤول در ادامه افزود: امروز جمع شده‌ایم تا بگویم انقلاب یک رود جاری است و هر کسی در طول تاریخ با شاخصه‌های انقلابی‌گری حرکت کند یک انقلابی است و نباید فراموش کنیم که ما هر چه داریم از اسلام  انقلابی است.

وی اظهار کرد: امروز دانشجویان انقلابی و بسیجی به عنوان نمونه‌ای از عمارهای نسل چهارم با الهام از تبیین گفتمان و مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشجویان بسیجی در حوزه‌های جهادی، اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری پیاده‌سازی آن را بر عهده دارند.


کد مطلب: 207527

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207527/وضعیت-نگران-کننده-دانشگاه-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1