کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به قلم تاجگردون؛ سید مهربان...

6 آبان 1395 ساعت 3:01


.hajtaghavian5
نماینده مردم گچساران و باشت از همه دوستداران زنده یاد حاج سید معنا تقویان خواست تا در مراسم تشییع و تدفین آن مرحوم شرکت نمایند.

غلامرضا تاجگردون در سایت خود نوشت:

سید مهربان و یاور محرومین که یارم بود برای خدمت، ناباورانه پرکشید و رفت...

سیدمعنا تقویان انسانی مؤمن و پرهیزکار که عمر خود را در خدمت به همنوعان گذراند، بیش از این مشیت نبود بر سرزمین خاکی بماند. او رفت تا دست ما خالی بماند از یاری صدیق که جز اندیشه ای بی‌آلایش و پاک برای خدمت، چیزی در وجود او نبود.

درگذشت او را به همسر مهربان، خاندان و بستگانش و همچنین سادات عزیز تسلیت عرض کرده و از همه دوست داران او می‌خواهم در مراسم تشییع و تدفین آن عزیز شرکت فرمایند.

یادش گرامی و لبخند مهربانش در نگاهمان مانا...

غلامرضا تاج گردون


به گزارش کبنا، حاج «سید معنا تقویان» از سادات محترم امامزاده علی و از کارکنان پرتلاش و صدیق دفتر نماینده مردم گچساران و باشت، صبح روز گذشته بر اثر عارضه قلبی و مغزی به دیار باقی شتافت.

بنا بر این گزارش، مراسم تشییع وی امروز پنجشنبه ساعت ۱۱/۳۰ صبح از بهشت زهرا گچساران به سمت یاسوج برگزار و مراسم خاکسپاری نیز در ساعت ۱۴ در قبرستان معصوم آباد یاسوج برگزار خواهد شد. مراسم فاتحه خوانی نیز روزهای جمعه، یکشنبه و دوشنبه صبح و عصر در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.
همچنین مراسم یادبودی هفته آینده در گچساران از طرف نماینده مردم گچساران و باشت برگزار خواهد شد که زمان و مکان آن متعاقباً اعلام می گردد.


کد مطلب: 207513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207513/قلم-تاجگردون-سید-مهربان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1