کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت از عملکرد «خادمی» راضی است و او را قبول داریم

5 آبان 1395 ساعت 11:21


محمدحسین مقیمی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج ادامه داد: فرمانداران و بخشداران نیز چون باید انتخابات را برگزار کنند نظر وزیر کشور آن است که در این مدت تغییر نکنند. img_0212
وی گفت: هرگونه تغییر استانداران، فرمانداران و بخشداران در کشور سیاسی نبوده بلکه کاری و اجرایی است.
قائم مقام وزیر کشور افزود: فرمانداران مجری برنامه‌های دولت در یک منطقه هستند و باید کارآمدی، صداقت و ارائه خدمات صادقانه به مردم جزو برنامه‌های آنان باشد.
مقیمی بیان کرد: فعالیت‌های سیاسی رسمی و قانونی مورد حمایت وزارت کشور قرار می‌گیرند و در حال حاضر بین ۲۴۰ تا ۲۵۰ حزب، گروه و تشکل سیاسی در کشور وجود دارد.
وی تصریح کرد: تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی کشور در حال فعالیت هستند و سراغ نداریم که حزب و یا گروهی قصد شرکت در انتخابات پیش رو در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ را نداشته باشد.
مقیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی جای جنابعالی مشغول به کار خواهد شد، بیان کرد: از این موضوع خبر ندارم و جنتی وزیر بوده و چنانچه جای من بیاید خوب است و حتما بهتر از بنده می‌تواند فعالیت و خدمت کند.
وی عنوان کرد: اقدام‌های لازم توسط وزارت کشور برای برگزاری مطلوب انتخابات پیش رو و حضور گسترده مردم در آن انجام شده است.
وی ابراز داشت: هنوز برای ورود به مسائل انتخابات پیش رو زود است و از آنجا که ستاد انتخابات کشور از اواخر آذر و اوایل دی سال جاری فعال می‌شود باید از‌‌ همان موقع وارد مسائل انتخاباتی شد.
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه اکنون احزاب و گروه‌های سیاسی برای انتخابات پیش روی خودشان به طور خودجوش فعالیت انتخاباتی می‌کنند، گفت: به شورای نگهبان پیشنهاد داده شده که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به صورت الکترونیکی برگزار شود و این شورا نیز باید سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز برای چنین کاری را آماده کند.
معاون سیاسی وزیر کشور که به استان سفر کرده است روز گذشته تاکید کرد: تاکید کرد که دولت از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم اجرایی راضی است
محمدحسین مقیمی تاکید کرد: دولت برای تمامی استانداران خود احترام قائل بوده و از عملکرد سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌طور ویژه رضایت دارد.
وی با بیان اینکه دولت از تیم اجرایی خود در کهگیلویه و بویراحمد هم رضایت دارد، اظهارداشت: ما استاندار این استان و تیم اجرایی وی را قبول داریم.
قائم مقام و معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که سیاست دولت در زمینه انتخاب مدیران کنونی و آینده چه بوده و خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: سیاست دولت در این‌باره این بوده که از مدیران کارآمد پاک دست بهره لازم را در مسوولیت‌ها ببرد.
مقیمی گفت: امروز نشاط اجتماعی به‌دلیل فعال‌شدن تشکل‌های سیاسی به جامعه بازگشته و مانند قبل دیگر صدای دعوا‌ها و زد و خورد‌ها را نمی‌شنویم.
وی افزود: از همه فعالیت‌های سیاسی در چارچوب نظام اسلامی دفاع کرده و تلاش می‌کنیم بسترهای انتخابات پرشوری را در کشور مهیا سازیم.


کد مطلب: 207410

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207410/دولت-عملکرد-خادمی-راضی-او-قبول-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1