کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسی نقش تدین را برای حاج عدل بازی می کند؟

2 آبان 1395 ساعت 23:30


مالک ربانی
آیا امیر محبی برای عدل هاشمی، نقش تدین برای رضا شاه را دارد؟
ابتدا عرض کنم که بنده در جایگاه حامیان نماینده سابق و اسبق کهگیلویه بزرگ قلم نزده و نخواهم زد چرا که مردم خود به همه امور آگاهند و نتیجه کارهای صورت گرفته را آن‌ها هستند که باید لمس کنند و نیازی به تمجید، تحسین و تعارف برای کسی که ردای خدمتگزاری این مردم را بر تن کرده نمی‌باشد.
چند مدتی است که در فضای مجازی و خبرگزاری‌های استان شاهد موضع گیری‌های شدید آقای محبی در مقابل هجمه‌های صورت گرفته به نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ هستیم و یقینا برای قاطبه مخاطبان جای سوال است که چه دلیلی برای این همه پافشاری در جهت حمایت از حاج عدل وجود دارد؟!
جا دارد خدمت مخاطبان عزیز رسانه‌ای عارض شوم که بنده این افتخار را داشته‌ام که بعنوان دانش آموز در محضر آقای محبی کسب علم نمایم.
مع ذلک به عنوان دانش آموز بسان گذشته سوالی را از آقای محبی دارم که انتظار است در کسوت یک معلم جوابیه‌ای به این حقیر ارسال کنند.
اولا اینکه با توجه به‌شناختی که از حضرتعالی دارم از حامیان پر و پا قرص نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ بوده‌اید و آن هم بواسطه آقای (ه_ر) بوده که نسبت فامیلی نزدیکی با شما دارند.
حالیه این سوال به ذهن خطور می‌کند که چه دلیلی بر حمایت از نماینده اسبق وجود داشته است در صورتی که هیچ اعتقادی نسبت به ایشان نداشته‌اید و هر روز در جهت تخریب ایشان بیانیه‌ای صادر می‌کنید؟!
آیا واقعا در آن زمان ایشان اصلح بوده‌اند یا اینکه منافع بیشتری ذر حمایت از آقای هاشمی وجود داشت؟
آیا واقعا شما به کارایی آقای هاشمی معتقد بوده‌اید یا بعد از اینکه آقای (س. م. م) نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ آقای (ه. ر) را فردی با تاریخ انقضای گذشته خطاب کردند موضع مخالف گرفته‌اید؟؟؟
اگر نماینده اسبق به قول شما خیانتکار بوده چرا آقای (ه. ر) که بعنوان رهبر شما بوده‌اند در جلسه‌ای که سران بویراحمد حضور داشته‌اند از نماینده اسبق بعنوان افتخار استان یاد کردند و افزودند که دانشجوی پزشکی اصفهان دهدشت را بواسطه شما شناخته است؟!
این در صورتی است که کمتر از یکماه بعد آقای (ه. ر) در دهدشت و چرام بر علیه ایشان سخنرانی کردند!
استاد عزیز جناب آقای محبی بعنوان برادر کوچک‌تر و در جایگاه‌‌ همان دانش آموز سابق به شما یاد آور می‌شوم که هرگاه معلمان این مرز و بوم در جهت منافع شخصی حق و باطل را تدریس نمایند، فرزندانمان در جهل و گمراهی قد رانده و نتیجه آن سلامت جامعه انسانی را به مخاطره می‌اندازد.


کد مطلب: 207138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207138/کسی-نقش-تدین-حاج-عدل-بازی-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1