کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نانوایی‌های که نان بی‌کیفیت دست مردم می‌دهند / جای خالی نظارت

3 آبان 1395 ساعت 8:59


مدیرعامل شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود افراد غیرماهر سبب شده تا نانوایی ها نان بی کیفیت دست مردم بدهند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید علی صادق فروزنده در شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار این استان برگزار شد، با بیان اینکه واردات خارجی گندم به استان ممنوع اعلام شد، اظهار کرد: به دلیل بوی خاص و مزه بد و کیفیت پایین واردات گندم خارجی ممنوع اعلام شد.
مدیرعامل شرکت غله استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهترین گندم‌ها را از استان‌های همجوار؛ فارس و خوزستان وارد کردیم که بهترین گندم‌ها در سطح کشور هستند و شش هزار تن گندم را وارد استان کردیم.
وی در ادامه افزود: ۱۵ دوره آموزشی تئوری و عملی را در سطح استان با حضور ۵۶ هزار و ۵۵۶ نفر برگزار کردیم و نیروهای آموزش دیده مازاد نانوایان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با ابراز تأسف از برخی صاحبان نانوایی‌ها که افرادی را در نانوایی خود استخدام کرده‌اند که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند، اظهار کرد: این نانوایی‌ها نان‌های بی‌کیفیت تولید می‌کنند و با لحن طلبکارانه به مردم می‌گویند؛ «همین است می‌خواهی ببر، می‌خواهی نبر».
فرزونده با بیان اینکه این نانوایان باید آموزش‌های لازم را ببیند، گفت: سلامت جسمی برخی افراد در نانوایی‌ها باید بررسی شود و از طرفی بعضی از صاحبان نانوایی‌ها می‌گویند که به دلیل قیمت پایین نان و به صرف نبودن نانوایی‌ها، کیفیت نان پایین است.
به گزارش کبنا، محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد نیز در این خصوص گفت: تناقض در صحبت‌ها است اگر به دلیل قیمت پایین نان، کیفیت نان‌ها پایین است و برای صاحبان نانوایی‌ها صرف ندارد، پس چرا این همه افراد تقاضای احداث نانوایی دارند و شاهد صادرات نان‌های بی‌کیفیت لواش نبودیم.


کد مطلب: 207047

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/207047/نانوایی-های-نان-بی-کیفیت-دست-مردم-می-دهند-جای-خالی-نظارت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1