کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیم رسانه «برگ برنده این روزهای سردار»؛ سرماخوردگی مردم را هم به حاج عدل ربط می‌دهند

1 آبان 1395 ساعت 23:39


مینا افسردیر
۸ ماه از انتخابات اسفندماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی می‌گذرد و قریب به ۸ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ باقی مانده است. منتخبان بهارستان» در ابتدا «و منتخب پاستور» در انتهای راه «روزهای شلوغ و پر فراز و نشیبی را سپری می‌کنند. از سیاست خارجی و رفت و آمدهای دیپلماتیک که بگذریم. رکود، بیکاری، بی‌آبی، مسائل مختلف داخلی و عزل و نصب‌ها» این روز‌ها و ماه‌ها مشغله کاری و فکری رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رسانه‌ها هستند که هر کدام از دوطیف با مسائل مربوط به خود به اشکال مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند. رسانه‌ها «به عنوان آینه تمام نمای جامعه بازیگردان بی‌بدیل و تاثیر گذار این روزهای جامعه هستند که نیروهای اجتماعی وسیاسی ضمن وقوف و آگاهی به حقوق خویش، سهم خود از قدرت را در آن طلب می‌نمایند.
این روز‌ها و هفته‌ها فضای مجازی و رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را که زیرو رو بکنیم بدون شک و به نقل از مخاطبان» مرد پر سرو صدای استان که سهم قابل توجهی از فضای مجازی و رسانه‌ها را به خود اختصاص داده است و عرصه رسانه به نوعی تقابل و تفاخر منتقدان و حامیان وی شده است کسی نیست جز سردار حاج عدل هاشمی‌پور «.
هر چند سردار هاشمی‌پور بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده‌اند که اهل حاشیه نیستند و برای پیگیری امورات حوزه انتخابیه از حواشی و جوسازی‌ها دوری می‌کنند. لیکن رجل سیاسی شدن مصداق بارز ضرب المثل هندوانه خوردن و پای لرز نشستن است که برای هر سیاست مداری روالی عادی و طبیعی است.
اگر منصافه و عادلانه قضاوت بکنیم مشکلات و معضلات کهگیلویه بزرگ از گذشته‌های دور تا به امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و در این بین نمی‌توان به طور قطع شخص خاصی را مقصر دانست چرا که هیچ‌گاه آن همدلی و اتحادی که می‌بایست بین صاحب منسبان کهگیلویه‌ای جهت توسعه و پیشرفت این ولایت محروم وجود می‌داشت نداشته است.
هر چند سردار هاشمی‌پور بار‌ها از زحمات و تلاشهای مسئولان گذشته تشکر و قدردانی کرده است لیکن دور از انصاف است که عده‌ای از منتقدان حاج عدل مدام و پشت سرهم آنگونه که یکی از حامیان حاج عدل نقل کرده است: سرماخوردگی مردم کهگیلویه بزرگ را هم به سردار هاشمی‌پور ربط می‌دهند. از کاه کوه بسازند و مدیریت نوپای حاج عدل را زیر سوال ببرند و توقعات و انتظارات سنگینی در وضعیت موجود کشور داشته باشند. در این میان علی رغم تیتر‌ها و انتقادهای روزانه برخی منتقدان، تیم رسانه‌ای جوان و توانمند سردار هاشمی‌پور به وفور و در اکثر مواقع با حمایت قاطع و کاملا منطقی» تمام قد در حمایت از سردار هاشمی‌پور دست به قلم می‌شوند و هیچ انتقادی را بی‌جواب نمی‌گزارند و با روشنگری و اطلاع رسانی مستند به هیچ وجه اجازه کشاندن سردار به حاشیه را نمی‌دهند که این همدلی عجیب مابین سردار و تیم رسانه ایش تا بحال کمتر جایی دیده شده است.
«انصاف، اختلافات را از بین می‌برد و موجب الفت و همبستگى در جامعه می‌‏شود».
به امید کهگیلویه‌ای بزرگ و آباد
دست به دست هم دهیم به مهر...


کد مطلب: 206988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/206988/تیم-رسانه-برگ-برنده-این-روزهای-سردار-سرماخوردگی-مردم-هم-حاج-عدل-ربط-می-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1