کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام افراد برتر رقابت های شطرنج سریع در دانشگاه علمی کاربردی گچساران

1 آبان 1395 ساعت 16:30


افراد برتر رقابت های شطرنج سریع دانشگاه علمی کاربردی گچساران با حضور ورزشکارانی از استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و اصفهان روز شنبه مشخص شدند.نتیجه تصویری برای فخرالدین مرتضوی
به گزارش کبنااسپورت و به نقل از ایرنا، در این رقابت ها خدا مراد خشت زر از دهدشت، بهتاش سلیمی فرد از بوشهر، سید احمد دانشپور از گچساران، سیاوش نورافکن از گچساران و محمد حسن فلاحتی از چرام نفرات اول تا پنجم شدند.
در این رقابت ها معصومه خلیلی از گچساران بهترین ورزشکار زن، سوشیانت اسدی از گچساران بهترین بایکن زیر ۱۴ سال و خدا مراد خشت زر به عنوان پدیده مسابقات معرفی شدند.
رئیس مرکز دانشگاهی علمی کاربردی گچساران ۲ گفت: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و هفته تربیت بدنی برای اولین بار در گچساران مسابقات ریتد سریع شطرنج زیر نظر فدراسیون مذکور برگزار شد.
فخرالدین مرتضوی تعداد بازیکنان این رقابت ها را ۴۷ نفر و از شهرهای اصفهان، شیراز، بوشهر، بهبهان، یاسوج، گچساران، دهدشت و چرام عنوان کرد.
دبیر کانون ورزشی مرکز دانشگاهی گفت: مسابقات در ۹ دور به روش سوییسی اجرا شد و از شرایط بازیکنان، عضویت در سیستم جامع فدراسیون بود.
نسترن چوب بر اعلام کرد: سرداور مسابقات محسن ورزنده داور فیده (فدراسیون جهانی شطرنج) از اصفهان و داوران خانم نسترن چوب بر و سرکار خانم سمیرا شریفی از گچساران بودند.
وی اظهار کرد: رکوردها برای ثبت محاسبه ریتینگ، از طریق کد عضویت بازیکنان در سامانه جامع به فدراسیون ارسال خواهد شد.
در پایان با حضور آقای حشمت الله دشتی رییس دفتر نماینده گچساران و باشت، رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران، پیشکسوتان ورزشی سطح ملی گچساران، به نفرات اول تا پنجم مسابقات جوایز ارزنده و حکم قهرمانی اهدا گردید.
این رقابت ها از ۲۹ مهر در گچساران با شرکت ۴۷ ورزشکار شروع شد و امروز پایان یافت.


کد مطلب: 206959

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/206959/اعلام-افراد-برتر-رقابت-های-شطرنج-سریع-دانشگاه-علمی-کاربردی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1