کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه اندازی بازارچه در شهر مادوان

1 آبان 1395 ساعت 13:44


 

شهرداری یاسوج با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها مشکلات ترافیکی و حمل و نقل در مرکز استان برطرف شود.
 madvn-jahanbakhsh

محمدعلی جاوید صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد با اشاره به ترافیک سطح شهر، گفت: با برگزاری چندین جلسه شورای ترافیک باید پرسید که چرا مصوبات این جلسه اجرایی نشده است.

شهردار یاسوج با اشاره به بروز مشکلات در سطح شهر یاسوج تصریح کرد: مشکلاتی که در خصوص حمل و نقل داریم ساختار ترافیک‌زا است.

جاوید در ادامه بر ساماندهی صنوف مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و گفت: قطعا با ساماندهی صنوف بخشی از بار ترافیک شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

این مسوول با بیان اینکه از لحاظ سرانه معابر مشکل خاصی در شهر یاسوج نداریم، گفت: در صورتی که خدمات در مرکز کهگیلویه و بویراحمد توزیع شود دیگر مشکلات کنونی را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به مصوبات و دستور کار جلسه تصریح کرد: شهرداری در حد توان در خصوص پایانه‌های درون شهری تمام تلاش خود را داشته است.

جاوید با بیان اینکه برنامه داشتیم زمین هفت تیر را به منظور ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی درون شهری آماده کنیم، بیان داشت: متاسفانه با شروع کار با هجمه‌های زیادی علیه شهرداری مواجه شدیم.

شهردار یاسوج در ادامه با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد صنفی در جمعه بازار وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند، گفت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها مشکلات ترافیکی و حمل و نقل در مرکز استان برطرف شود.

جاوید در پایان با تاکید بر اینکه مشکلات شهر یاسوج ساختاری است، گفت: تمامی دستگاه‌ها اعم از پلیس راهور، اتاق اصناف، دستگاه قضایی و سایر نهادها و ارگان‌ها باید همکاری لازم را در ساماندهی صنوف و کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر داشته باشند.



داریوش جهانبخش در ادامه جلسه با بیان اینکه احداث بازارچه در شهر مادوان تاثیر بسزایی در زندگی مردم خواهد داشت، تصریح کرد: قطعا با احداث این بازارچه بخشی از بار ترافیکی شهر یاسوج برطرف خواهد شد.

شهردار مادوان ادامه داد: با راه‌اندازی بازارچه در این شهر بخشی از مشکلات معیشتی برطرف و فرصت‌های شغلی ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: زمین بازارچه خریداری و به بخش خصوصی واگذار شده است.

جهانبخشی در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های شهرداری مادوان در خصوص زیباسازی شهری خاطرنشان کرد: پیگیر اخذ زمینی از منابع طبیعی هستیم که پارک کوهستان راه‌اندازی کنیم.


کد مطلب: 206924

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/206924/راه-اندازی-بازارچه-شهر-مادوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1