کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بی توجهی شورای شهر یاسوج به نماز اول وقت و حقوق کارگران

1 آبان 1395 ساعت 12:13


جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست هدایت اکبری و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.
kargar (8)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، صبح امروز جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج هر هفته روزهای شنبه و دوشنبه رأس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود، این جلسات اگر چه همواره با تاخیر شروع می‌شود و امروز شنبه یکم آبان ماه جلسه شورای شهر یاسوج ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در آستانه اذان ظهر شروع شد. که در واقع بی‌توجهی این شورا به نماز اول وقت را نشان می‌دهد.
بنا بر این گزارش، بیش از چندین هفته است که بیش از ۳۰ کارگر اخراجی شهرداری یاسوج همواره در روزهای شنبه و دوشنبه در جلوی محل شورای اسلامی شهر یاسوج تجمع می‌کنند، اما دریغ از برطرف شدن مشکل آن‌ها و این هم دلیلی است بر بی‌توجهی اعضای شورای اسلامی شهر به حقوق کارگران است، کارگرانی که به فرموده پیامبر اکرم(ص) باید بر دست آنها بوسه زد.
به گزارش کبنا، امروز بر اساس دستور رئیس شورای شهر یاسوج از ورود خبرنگار کبنانیوز که همواره پیگیر مطالبات حقوق این کارگران و مردم بوده است به جلسه علنی شورای شهر، جلوگیری شد.
به گزارش کبنا، برخی از کارگران تجمع کننده در جلوی محل شورای شهر یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا، اظهار کردند: عملاً اعضای شورای شهر یاسوج هیچ کاری برای ما نکرده اند و بیش از دو ماه است که ماها را اخراج کرده اند و هر روز ما را در بین خودشان پاس کاری می کنند.


کد مطلب: 206915

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/206915/بی-توجهی-شورای-شهر-یاسوج-نماز-اول-وقت-حقوق-کارگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1