کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نفت گچساران از سپهر اصفهان شکست خورد

28 مهر 1395 ساعت 18:26


  تیم نفت گچساران مقابل سپهر نقش جهان اصفهان شکست خورد.
 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در مقابل تیم فوتبال سپهر نقش جهان اصفهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش کبنااسپورت و به نقل از سایت باشگاه نفت، این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان انجام شد و دو تیم بالانشین جدول گروه یک، بازی نزدیکی از خود به نمایش گذاشتند و در پایان تیم نقش جهان با نتیجه دو بر یک تیم نفت وگاز گچساران را شکست داد.
تک گل نفتی‌ها در این دیدار توسط نبی الله اسدی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
هر دو گل تیم نقش جهان در این مسابقه توسط نیما ظفریان در دقایق ۸۵ و ۹۳ به ثمر رسید
در این دیدار تیم نفت وگاز موقعیت‌های فراوانی بروی دروازه تیم نقش جهان ایجاد کرد که مهاجمان این تیم قدر موقعیت‌های به وجود آمده را ندانستند و در پایان با دست خالی به گچساران بازگشتند.
طلایی پوشان نفت و گاز گچساران در این بازی با ترکیب زیر در مقابل حریف خود به میدان رفتند:
هادی زرین ساعد - علی جهانگیری- اتابک نمازی- سید ساسان شیرمردی  - سید عماد قاسمی  -همایون گراوند - علی کرمی - نبی اله اسدی-حسین حجازیان-محمدرضا مظاهری و کوشا بهایی پور
تعویض‌های نفت وگاز در این بازی به صورت زیر بود هادی خنیفر جایگزین   حسین حجازی  شد، مرتضی حیدری به جای علی کرمی وارد زمین شد و آخرین تعویض نفتی‌ها نیز  فرشید پاداش  بود که به جای   همایون گراوند  وارد زمین شد
تیم نفت گچساران با این شکست و با وجود انجام یک بازی کمتر با ۱۰ امتیاز در جایگاه پنجم گروه اول لیگ دسته دو قرار گرفت.
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در دیدار بعدی خود در هفته هشتم در روز دوشنبه ۳ آبان ماه میزبان تیم سپهر نقش اصفهان خواهد بود.
شکست نفت وگاز گچساران مقابل سپهر نقش جهان


کد مطلب: 206329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/206329/نفت-گچساران-سپهر-اصفهان-شکست-خورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1