کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فروپاشی کابینه «زارعی» با قدرت نمایی نماینده کهگیلویه بزرگ

26 مهر 1395 ساعت 20:05


سپهر بهمنی
انتخابات اسفند ۹۴تغییرات زیادی را نوید می‌داد. کاندید‌اها و نمایندگان وعده تغییر مدیران ضعیف و ناکار آمد را به عنوان یکی از ابزار جذب مردم در نظر گرفته بودند.
zaraa-adal-hashmi-kebna (1)
اما همین مدیران ضعیف در پشت پرده بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی نمایندگان و کاندید‌اها را تامین می‌کردند و اکنون در تیر رس تغییرات قرار گرفته‌اند.
دو تن از نمایندگان به هر شکل ممکن دوباره جایگاه خود را در بهارستان حفظ کردند و تنها کهگیلویه بزرگ بود که نماینده جدیدی در بهارستان انتخاب کرد.
اما همین نماینده که کهنه کار سیاست‌های عمرانی و خدمات رسانی می‌باشد امید را در دل مردم حوزه انتخابیه خود زنده نمود که باتوجه به سابقه‌اش شاید بی‌دلیل نبوده باشد.
سکان مدیریتی در استان نیز انتظار تغییراتی در در خود می‌کشید.
سردار عدل هاشمی که دیدگاه نزدیکتری نسبت به نماینده سابق به دولت روحانی دارد توانسته سکان مدیریت را دستخوش تغییر و تحول نماید.
نماینده گچساران و باشت نیز روال معمول را طی کرده و با‌‌ همان چینش گذشته به پیگیری امورات خود پرداخته است.
اما در بویراحمد و دنا فضا متفاوت پیش می‌رود. زارعی که استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور را نتیجه برنامه ریزی و توانمندی خود و تیم مدیریتی‌اش می‌دیده و در پی آن بوده که از این همسویی و نزدیکی با دولت بتواند اهداف خود را پیش ببرد اما دراین رهگذر کمی با تزلزل در تیم مدیریتی‌اش مواجه گشته است.
چرا که در همین مدت کوتاه تنی چند از مدیرانش توسط نماینده کهگیلویه عزل و جای خود را به نیروهای دیگری داده‌اند که گا‌ها زارعی از این تغییرات اظهار بی‌اطلاع نموده است.
سردارهاشمی با حضور در کمیسیون انرژی به دنبال تحولی عظیم در حوزه انرژی در کهگیلویه بزرگ می‌باشد.
وی ابتدا در پی تغییرات و چینش مدیران همسو با خود در این حوزه برآمده تا در توسعه و رشد کهگیلویه در بخش انرژی ‌‌نهایت همکاری و همسویی را با وی داشته باشند.
از این رو، هوشنگ صیدالی که از نیروهای نماینده سابق یویراحمد و دنا بوده و در طول این چند سال نمایندگی زارعی توانسته نظر ایشان را به خود جلب و با وی همکاری‌های خوبی نماید اما با نگاه سردار هاشمی‌پور جای خود را به مهندس خادم داد.
مدیر آب منطقه‌ای نیز از دیگر مدیرانی بود که از تغیرات جدید در امان نبود.
راه و شهر سازی نیز که در طول این چهار سال ثبات مدیریتی به خود ندیده و هر ساله صندلی آن به دیگری واگذار می‌شود بازهم دچار تغییر شد و مهندس فدایی جای خود را به دکتر علیمردانی اصولگرا داد واین تغییر نیز با اظهار بی‌اطلاعی زارعی نیز همراه بود.
قطعاً سردار هاشمی‌پور با برنامه کاری که برای توسعه کهگیلویه بزرگ و قدرت نمایی خود در حوزه انرژی دارد بدون تردید در آینده نزدیک تغییراتی را در برنامه‌های کاری خود خواهد داشت.
اکنون باید دید دیگر مدیران کابینه زارعی همچون شرکت مخابرات استان، صنایع و معادن، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آب فاضلاب روستایی استان از این تغییرات مصون خواهند ماند یا خیر؟


کد مطلب: 205937

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/205937/فروپاشی-کابینه-زارعی-قدرت-نمایی-نماینده-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1