کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار زارعی با مدیران و کارکنان تامین اجتماعی استان /تصاویر

18 مهر 1395 ساعت 15:17


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفت وگو کرد.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ،غلام محمد زارعی در این دیدار  اظهار داشت: کارکردها و تعهدات سازمان تامین اجتماعی بسیار گسترده و  ملموس است.
وی با بیان این مطلب که  طیف وسیعی از جمعیت کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و  بر  تمام مسولین فرض  است که  برای رفع مشکلات آن گام بردارند، گفت: مدیران باید همه تلاش خود را بخرج دهند  تا خدمات تامین اجتماعی در استان بیشتر لمس شود و مشکلات مردم به حداقل رسد.
وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی بزرگترین و مهمترین بنگاه اقتصادی ایران است، گفت: ظرفیت‌های زیادی برای خدمت در این سازمان وجود دارد و باید برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف از این ظرفیت‎ها استفاده کرد.
زارعی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یکی از پرمراجعه ‌ترین ادارات استان است، عنوان کرد: باید سرمایه‌گذاری ‌های این سازمان در استان افزایش یابد.
 
 
وی خدمت رسانی و صیانت از مجموعه بیمه شدگان و همکاران تأمین اجتماعی را وظیفه مدیران و مسئولان ارشد سازمان دانست و گفت سازمان تأمین اجتماعی یک صندوق مشترک بین کارفرمایان ، بیمه شدگان و مستمری بگیران است که باید حق مشترکان و مخاطبان خود را به خوبی به جا آورد.
 
 
زارعی ابراز امیدواری کرد خدمت رسانی بخش های مختلف این سازمان به مردم استان به صورت روزافزون بیشتر شود.
 
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:تامین اجتماعی سازمانی است که برای خدمت به مردم و به خصوص طبقه کارگر جامعه تلاش می کند و مدیران این مجموعه باید دقت کافی را در این خصوص داشته باشند.
 
زارعی عنوان کرد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید برای کمک به دستگاه‌های اجرایی و ایجاد انگیزه برای کارکنان استفاده کرد.
 
img_7033 img_7035 img_7037 img_7041 img_7040 img_7039
گزارش:علی اکبر پاک


کد مطلب: 204544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/204544/دیدار-زارعی-مدیران-کارکنان-تامین-اجتماعی-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1