کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مکان نماز ظهر عاشورا در یاسوج مشخص شد

18 مهر 1395 ساعت 13:41


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در نشست هماهنگی نماز ظهر عاشورا، گفت: نماز ظهر عاشورا روز چهارشنبه بیست و یکم مهر در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مجید محنایی با بیان اینکه هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان برای برپایی هر چه با شکوه‌تر نماز ظهر عاشورا انجام شده است گفت: صدا و سیمای استان این نماز را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نهادینه کردن فرهنگ عاشورا و آشنا کردن نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با نهضت حسینی و فلسفه قیام کربلا را از دست آوردهای ارزشمند آن برشمرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و خدمات رسان موظف به همکاری و تعامل برای برگزاری این مراسم معنوی هستند.
محنایی به اهمیت برپایی نماز ظهر عاشورا و تاثیر آن در جامعه اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در گرمای سوزان و فوران جنگ و حمله به نماز ایستاد تا اهمیت این فریضه واجب را به همگان نمایان کند.
دبیر نشست هماهنگی نماز ظهر عاشورا از مردم استان و همه دستگاه‌های اجرایی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ملی شهدا تقدیر کرد و افزود: این کنگره به خوبی توانست ظرفیت‌ها و توانمندیهای استان را نمایان کند و به معرفی شهدا و ایثارگران و رشادت‌های مردم استان بپردازد.
اعضای نشست در پایان بر پوشش رسانه‌ای از جمله پخش زنده این نماز و زیر نویس از طریق شبکه استانی تاکید کردند.


کد مطلب: 204541

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/204541/مکان-نماز-ظهر-عاشورا-یاسوج-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1