کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه بلایی سر ورزشگاه میلیاردی یاسوج می‌آید؟

17 مهر 1395 ساعت 9:39


ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج یکی از چندین و چند پروژه بزرگی بود که در دولت گذشته در این استان ساخته شد و از پروژه‌های به اصطلاح مهر ماندگار در دولت قبل بود.
به گزارش کبنااسپورت، فارس نوشت؛ روند فرسایشی ساخت این ورزشگاه هم برای خود قصه‌ای طولانی دارد و البته از همه مهم‌تر روند نام‌گذاری این ورزشگاه که از ابتدا به نام شهید ورزشکار علی فتاحی کلنگ‌زنی شد اما به یکیباره نام آن شهید ورزشکار را از روی ورزشگاه برداشتد و نام آزادی را بر آن حک کردند که هنوز برای مردم و ورزشکاران و خانواده شهید این موضوع قابل هضم نیست.
بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شد ولی اکنون هیچ کاربردی که برای ورزش استان ندارد هیچ؛ نگهداری آن نیز برای مسوولان به یک معضل تبدیل شده است.
varzsh-yasuj-2
ورزشگاهی که از نظر آب و برق مشکل دارد و چمن آن هر روز بدتر از دیروز می‌شود و خلاصه این که استادیوم کم‌کم رنگ فرسودگی به خود می‌گیرد.
رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران استان در این باره گفت: باید ابتدا پرسید که مراقبت و حفظ نگهداری اماکن ورزشی بر عهده کیست.
سید رضا آشنتیانی‌مقدم افزود: ورزشگاهی که برای آن بیش از ده سال وقت صرف شد و چند ماه از افتتاح آن نمی‌گذرد و میلیاردها تومان از پول بیت المال هزینه این ورزشگاه شده آیا صحیح است بخاطر عدم مدیریت کسانی که خود را متولی حفظ اماکن ورزشی می‌نامند به این روز بیفتد.
این مسئول افزود: جوابگوی خسارت و هدر رفتن بیت‌المال و میراث امروز برای نسل‌های آینده کیست و امیدواریم کسانی که متولی ورزش استان و دفاع از حقوق ورزشکاران و حفظ اماکن ورزشی هستند جهت رضای خدا و حق و حقوق نسل‌های آینده و جلوگیری از هدر رفتن بیت‌المال دقت و نظارت خود را بر روی اماکن ورزشی بیشتر کنند.
varzsh-yasuj-3
به گزارش کبنااسپورت، این در حالی است که خیلی از هئیت‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط بدی به لحاظ فضای فیزیکی قرار دارند.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج نیز می‌گوید: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با خرج میلیارد‌ها تومان ساخته شده ولی اکنون همانند یک تفنگ بی‌فشنگ است، این ورزشگاه نه آب، نه برق، نه گاز و هیچ امکانات رفاهی دیگر ندارد و حتی ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم، البته این به بی‌مسئولیتی مسئولان ربط دارد.
کزمی با بیان اینکه در این ورزشگاه حیوان مرده هم پیدا شده است، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان هیچ کاری برای این تیم نکرده است.
varzsh-yasuj-4 varzsh-yasuj-6


کد مطلب: 204299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/204299/بلایی-سر-ورزشگاه-میلیاردی-یاسوج-می-آید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1