کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ تاجگردون به یک شبهه در مورد مدیرکل راه / من نمی‌دانم علیمردانی اصولگرا یا اصلاح طلب است

15 مهر 1395 ساعت 14:08


نماینده گچساران و باشت در پاسخ به سئوالی در مورد تغییر مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خدمت مهم است، هر که خوب خدمت کند ول از چین آمده باشد، حمایت می کنیم.
img_5163
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر مدیرکل راه و شهرسازی و اینکه چرا آقای تاجگردون نیروی احمدی‌نژاد را حمایت کرده و آیا این به دلیل ائتلاف است که از قبل وجود داشته است، اظهار کرد: اولاً من احمدی نژادی نیستم، دوماً مدیرکل جدید راه و شهرسازی رئیس ستاد احمدی‌نژاد نبوده، سومآ خدمت مهم است، هر که خوب خدمت کند ولو از چین آمده باشد، برخی سازمان‌ها تخصصی است و نمی‌توان گفت اصولگرا یا اصلاح طلب.
وی تاکید کرد: دستگاهی همانند اداره راه و شهرسازی یک مهندس می خواهد و شما نمی‌توانید بگوید، اصولگرا یا اصلاح طلب است، مهندس مهندس است. من نمی‌دانم مدیرکل راه و شهرسازی اصولگرا یا اصلاح طلب است و من هیچگاه به این چیز‌ها در مورد یک دستگاه تخصصی نگاه نمی‌کنم.
نماینده گچساران و باشت گفت: دولت در مرکز باید بیشتر دلش بسوزد، وزیر دولت روحانی بیشتر باید دلش بسوز یک نفر همسو یا غیرهمسو بگذارد، این چیز‌ها را خود دولت بررسی می‌کند.
وی افزود: اما در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اصولگرا داریم، که در دولت‌های احمدی‌نژاد و خاتمی خدمت کرده است. معتقدم هر جا مدیری در حال خدمت است باید بگذاریم خدمت کند.
تاجگردون گفت: وقت بنده اجازه نمی‌دهد که بخواهم به دنبال برخی از حاشیه‌ها و حرف‌های بی‌اساس باشم.


کد مطلب: 203297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/203297/پاسخ-تاجگردون-یک-شبهه-مورد-مدیرکل-راه-نمی-دانم-علیمردانی-اصولگرا-یا-اصلاح-طلب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1