کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جزئیات واژگونی اتوبوس در یاسوج + فیلم

14 مهر 1395 ساعت 17:41


اتوبوس حامل ۱۷ مسافر در کیلومتر۱۵ جاده یاسوج-اصفهان واژگون شد.
رئیس مرکز اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اتوبوس حامل ۱۷ مسافر که از یاسوج به سمت واژگونی اتوبوس و مجروح شدن ۱۷ مسافر روستای کریک بود، در کیلومتر ۱۵ جاده یاسوج-اصفهان واژگون شد.
جلال پوران فرد افزود: تاکنون ۱۷ مجروح این حادثه به اورژانس بیمارستان یاسوج منتقل شده‌اند و مجروحیت بسیاری از مسافران سطحی است و در حال درمان آنان هستیم.
رئیس مرکز اورژانس استان با اشاره به اینکه بلافاصله پس از گزارش به مرکز اورژانس نیروهای امداد به محل حادثه اعزام شدند گفت: مصدومان این حادثه با ۷ آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده‌اند.
یکی از مجروحان این حادثه گفت: راننده این اتوبوس به خاطر جلوگیری از برخورد با کامیونی که از مقابل در حال سبقت بود به سمت راست منحرف و از جاده خارج و واژگون شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز در این باره گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده یاسوج - اصفهان ۱۷ مجروح بر جا گذاشت.
سید امان الله جهان بین اظهار داشت: این تصادف حدود ساعت ۱۳:۳۰ امروز در منطقه تلگاه و در ۱۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد رخ داد.
وی گفت: این اتوبوس مسافربری حامل شرکت کنندگان در کنگره شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد و از یاسوج به سمت روستای می‌رآباد و کریک شهرستان دنا در حرکت بود.
وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس همچنان مشغول انتقال مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هستند.
بنابر این گزارش اتوبوس حامل اهالی روستاهای امیر آباد و کریک شهرستان دنا بود.
بر روی فیلم زیر کلیک کنید
bimarstan


کد مطلب: 202984

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/202984/جزئیات-واژگونی-اتوبوس-یاسوج-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1