کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی در یاسوج

10 مهر 1395 ساعت 11:53



 

 
صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی با حضور مسؤولان نظامی و انتظامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بر پایه این گزارش سرهنگ مهدی انصاری با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا اظهار کرد: هفته ناجا که از نهم تا پانزدهم مهرماه برپا می‌شود، با «شعار همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز و نقشه راهی برای انجام مأموریت‌ها است.

 
 khadmi

 
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان اشاره کرد و گفت: حضور در صدا و سیمای مرکز استان و تشریح برنامه‌ها و عملکرد نیروی انتظامی، رسیدگی به مشکلات مردم در مراسم نماز جمعه، سخنرانی فرمانده‌هان شهرستان‌ها پیش از خطبه‌های نماز جمعه و حضور پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی در نماز دشمن شکن جمعه از برنامه‌های هفته ناجا در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 
 
 
 
وی  دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و سپاه فتح، حضور فرمانده‌‌هان در مساجد و دیدار با مردم، حضور کارشناسان در مدارس راهنمایی و دبیرستان را از دیگر برنامه‌های هفته ناجا دانست و افزود: اهداء خون به بیماران نیازمند، قرائت پیام مهر توسط نیروی انتظامی و اداره کل آموزش و پرورش و نشست با سران طوایف معتمدین و بزرگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بر پایه این گزارش، چند نفر از کارکنان نیروی انتظامی ارتقاء درجه یافتند و پس از آن رژه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

امنیت لازم برای فعالیت‌های اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این استان در سایه تلاش و وجود نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی همواره دارای بالا‌ترین ضریب امنیتی برای سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی است.
خادمی  اظهار داشت: عامل و زیربنای توسعه همه جانبه یک جامعه در سایه تولید امنیت و آرامش معنا پیدا می‌کند.
وی گفت: این استان با وجود بسیاری از کمبود‌ها و امکانات زیرساختی و زیربنایی اما همواره از استان‌های امن کشور بویژه در زمینه سرمایه گذاری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد و احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت شبانه روزی نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.
خادمی موقعیت خاص جغرافیایی کهگیلویه و بویر احمد و قرارگرفتن آن در کریدور شمال به جنوب را یادآور شد و افزود: افزایش تردد و بارترافیکی در برخی مسیر‌ها و راه‌های مواصلاتی خود سبب برخی مشکلات امنیتی و حتی افزایش قاچاق کالا شده است.
وی یکی از اولویت‌های مهم نیروی مقتدر انتظامی کهگیلویه و بویر احمد را ناامن کردن فضا برای قاچاقچیان مواد مخدر کالا و ارز در جاده‌های ارتباطی استان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از شاخص‌ها بالا‌ترین ضریب امنیتی را بین سایر مناطق کشور دارد، افزود: این استان با تلاش نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی در موضوع انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با کمترین مشکلات امنیتی مواجه شد.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: این در حالی است که در انتخابات‌های گذشته به طور فراوان شاهد برخی ناامنی‌ها و تشنج‌های انتخاباتی بودیم.
خادمی یکی از اقدام‌های شاخص و قابل تقدیر نیروی انتظامی را مربوط به سفر پر برکت کاروان تدبیر و امید به استان در مرداد سال جاری دانست و اظهار داشت: این مهم نیز تحسین عوامل اجرایی، بویژه رئیس دفتر رئیس جمهوری را به دنبال داشت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: یکی از اولویت‌های اساسی پلیس استان تاکید بر رویکرد جامعه محوری است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده خواهد شد.
سرهنگ مهدی انصاری با اشاره به برخی اقدام‌ها و دستاوردهای نیروی انتظامی کهگلیویه و بویر احمد در یک سال گذشته نیز گفت: میزان نزاع‌های فردی حدود ۶۱ درصد و نزاع‌های جمعی نیز ۲۵ درصد در استان کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: میزان کشفیات قاچاق کالا نیز در مدت یک سال گذشته تاکنون در استان نسبت به مدت مشابه آن حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است.
سرهنگ انصاری تاکید کرد: میزان وقوع جرائم بویژه سرقت در ۶ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز بیش از ۶درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه بستر امنیت اجتماعی در تعامل پلیس با مردم و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی تحقق می‌یابد، گفت: یکی از هدف گذاری‌های اساسی در انجام ماموریت‌های پلیسی همواره کسب رضایتمندی مردم و شهروندان بوده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از جمله اولویت‌های پلیس استان را در سالجاری برخورد جدی و قاطع با جرائم مشهود و منافی عفت و اخلال گران نظم عمومی، آگاهی بخشی مردم در راستای ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ذکر کرد.
سرهنگ انصاری شعار محوری سال جاری هفته ناجا را «همه با هم برای امنیت و آرامش» ذکر و تاکید کرد: پیشگیری اجتماعی با استفاده از افزایش سهم مشارکت مردمی بهترین راهبرد و مناسب‌ترین راه حل برای تولید امنیت پایدار در جامعه محسوب می‌شود.


کد مطلب: 201843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/201843/صبحگاه-مشترک-نیروهای-انتظامی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1