کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار جمعی از بویراحمدی‌ها با «غریب پور» (+عکس)

9 مهر 1395 ساعت 12:56


اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه وبویراحمد با مهندس خداداد غریب‌پور عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
بنابر این گزارش، هدایت اکبری دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک به مهندس غریب‌پور در مسئولیت جدیدش، اظهار کرد: مهندس غریب‌پور افتخار بزرگی برای استان کهگیلویه وبویراحمد و کشور است که این موفقیت مهم را به مردم استان تبریک گفته و برای وی توفیقات روز افزون آرزومندیم.
اکبری با اشاره به توانمندی‌ها وظرفیت‌های فرزندان استان افزود: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فرزندان استان در سطح کشور به جهت توسعه و پیشرفت استان یکی از برنامه‌های حزب توسعه واعتدال استان کهگیلویه وبویراحمد است.
اکبری اظهار کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد محرومیت‌هایی دارد که باید با برنامه ریزی و مشاوره نیرو‌های انسانی، نخبگان و تحصیل کردگان استان در سطح کشور
در جهت توسعه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان تلاش‌های خود را افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه اشتغال و توسعه دو عنصر مهم برای پبشرفت استان است ابراز داشت: امروزه همه ما وظیفه داریم برای توسعه و آبادانی استان با خط مشی اعتدالی گام برداریم.
این فعال سیاسی گفت: حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نخبگان و تحصیل کردگان استان برای توسعه استان استقبال می‌کند.
etdal-1 etdal-2 etdal-3


کد مطلب: 201501

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/201501/دیدار-جمعی-بویراحمدی-ها-غریب-پور-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1