کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش طلاق در چاروسا/ دست به دامن بزرگان قبیله

8 مهر 1395 ساعت 23:22


رئیس دادگاه عمومی چاروسا گفت: کمتر از ۵۰ روز ۱۰ حکم طلاق در چاروسا صادر شده که این وضعیت واقعاً نگران‌کننده است.
سعید سعادت‌مهر در نشست با امام جمعه قلعه رئیسی اظهار داشت: مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس ایثار، گذشت، فداکاری و شهادت‌طلبی بود که مهم‌ترین آن‌ها درس‌هایی است که از هشت سال دفاع مقدس به دست آورده‌ایم و در شرایط کنونی باید بکوشیم تا این موارد در جامعه برای نسلی که در این دوران حضور نداشته‌اند به خوبی شرح داده شود.
رئیس دادگاه عمومی چاروسا بیان کرد: مردم توانستند در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار یکدیگر با تعامل و همکاری این دوران سخت را سپری کنند.
وی با بیان این‌که ائمه جمعه به دلیل احترام اعتقادات مذهبی مردم، می‌توانند نقش پررنگی در حوزه پیشگیری داشته باشند، افزود: ائمه جمعه به دلیل ارتباط نزدیک با مردم و از آنجا که امین مردم هستند بهترین راهنما برای مسؤولان در انجام امور و پیشبرد جامعه به خصوص در پیشرفت و پیشگیری پرونده‌های دادگستری به‌شمار می‌آیند.
سعادت‌مهر تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی بر پیشگیری و پیشگیری بر درمان مقدم بوده، وظیفه و هدف اصلی شورای این شهرستان مدیریت پیشگیری از وقوع جرم است.
رئیس حوزه قضائی چاروسا خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت گسترده شورای پیشگیری از وقوع جرم و مشارکت مطلوب اعضاء، مدیریت مطلوب پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی محقق شود.
وی به وضعیت اسفبار طلاق در چاروسا اشاره و یادآور شد: متأسفانه در کمتر از ۵۰ روز گذشته بیش از ده حکم طلاق صادر شد که بسیار نگران‌کننده است. بزرگان طوایف و قبیله کمک کنند تا به اختلافات پایان دهند.
سعادت‌مهر اصحاب رسانه را بهترین گروه برای فرهنگ‌سازی نسبت به ازدواج و جلوگیری از طلاق دانست و تبیین کرد: پیشگیری از وقوع جرم وظیفه آحاد مردم جامعه است که اهالی رسانه در آموزش این مهم، بسیار مثمر هستند.


کد مطلب: 201424

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/201424/افزایش-طلاق-چاروسا-دست-دامن-بزرگان-قبیله

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1