کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیران کهگیلویه و بویراحمد مدیران حرف هستند

8 مهر 1395 ساعت 18:18


رئیس هئیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کهگیلویه و بویراحمد به جای حرف، در حمایت های از ورزش این استان اقدام و عمل کنند.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، پرویز موسوی عصر امروز در حاشیه بازی تیم فوتبال زاگرس یاسوج و فولاد یزد در گفت و گو با خبرنگاران با انتقاد شدید از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با رایزنی و پیگیرهای شبانه روزی تیمی را از یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم کشور پایه گذاری کردیم که در هیچ جای کشور این کار ممکن نیست.
رئیس هئیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنگام بازی تیم فوتبال زاگرس یاسوج شاهد هستیم که بیش از دو هزار نفر از جوانان این شهر برای تماشای بازی تیم خود به استادیوم ورزشی می آیند و حضور جوانان در میادین ورزشی آنها را از دیگر آسیب های اجتماعی دور می کنند.
موسوی با تشکر و قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی وی، اظهار داشت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به این تیم و نیازهای جوانان کاملاً بی توجهی هستند.
رئیس هئیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مسئولان این استان هیچ دغدغه ای نسبت به تیم فوتبال زاگرس یاسوج، ورزش و بویژه فوتبال این شهر ندارند.
وی با بیان اینکه هزینه تیم فوتبال زاگرس یاسوج به اندازه قرارداد یک بازیکن متوسط لیگ برتری است، اظهار کرد: مدیران کهگیلویه و بویراحمد مدیران حرف هستند نه عمل.
موسوی گفت: انتظار می رود که مسئولان نسبت به ورزش توجه بیشتری کنند و تیم ورزشی را مورد حمایت قرار دهند.
به گزارش کبنااسپورت، تیم زاگرس یاسوج در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور با باخت در مقابل تیم فولاد یزد حذف شد.
 


کد مطلب: 201407

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/201407/مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-حرف-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1