کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرشکستگی جوانان یاسوج در تبریز؛ در سایه ضعف مدیران استان

7 مهر 1395 ساعت 1:24


تیم فوتبال فولاد یاسوج در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور به مصاف تراکتورسازی تبریز می رود.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، تیم فوتبال فولاد یاسوج در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور در حالی به مصاف تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز می رود که روزهای اخیر مسئولان این تیم از این اداره به آن اداره به دنبال کمک و حمایت از مسئولان بودند.
بنابر این گزارش، اگر چه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد توجهی به این بازیکنان نکردند ولی تیم با دست خالی به سمت تبریز روانه شدند.
به گزارش کبنا، تیم یاسوجی امشب با اتوبوس به سمت تبریز حرکت کردند، یکی از مسئولان باشگاه فولاد یاسوج به خبرنگاران گفت: تیم دارای مشکل مالی شدید است و به همین جهت از مسئولان تراکتورسازی خواهش کردیم خوابگاه و تغذیه اعضای تیمش را در تبریز تامین کنند.
گفته می شود، مسئولان باشگاه تراکتورسازی با این درخواست موافقت کردند.
سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه ای تراکتورسازی در این باره به ورزش سه می گوید: تیم فولاد یاسوج در تبریز میهمان ماست و بهترین پذیرایی را از اعضای این تیم خواهیم داشت. با موافقت و دستور سردار آجورلو، مدیرعامل باشگاه هزینه های مربوط به اسکان و تغذیه تیم فولاد یاسوج را باشگاه تراکتورسازی تقبل می کند و اعضای این تیم نگرانی از این بابت نداشته باشند.
هر چند که با حسن نیت سردار آجرلو مشکل تامین هزینه تیم فولاد یاسوج در سفر به تبریز به صورت موقت حل شد اما ای کاش تیم فولاد یاسوج نیز همانند چندین تیمی که به دلیل مشکلات مالی از شرکت در رقابت های جام حذفی انصراف دادند این تیم نیز کناره گیری می کرد تا اینچنین شاهد سرشکستگی کادر فنی و بازیکنان مستعد این تیم نباشیم.
کبنانیوز به زودی در گزارشی ورزش استان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهد داد و اسامی مدیرانی که هیچ گونه همکاری با جوانان این استان ندارند را منتشر خواهد کرد.


کد مطلب: 200991

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200991/سرشکستگی-جوانان-یاسوج-تبریز-سایه-ضعف-مدیران-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1