کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترک‌تازی فولاد یاسوج در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

7 مهر 1395 ساعت 0:26



 

رئیس کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از صدرنشینی تیم فوتبال فولاد یاسوج با پیروزی در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان خبر داد.

روح‌الله شریفی عصر امروز و بعد از اتمام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته سوم این مسابقات اظهار کرد: در هفته سوم این مسابقات تیم فوتبال استقلال چرام با نتیجه دو بر یک تیم اتحاد قلعه رئیسی را شکست داد.

این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتاک گچساران در این هفته موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال پاسارگاد چرام را شکست دهد.

شریفی از تساوی یک بر یک تیم‌های پرسپولیس چرام و شهرداری پاتاوه خبر داد و گفت: فولاد یاسوج نیز با نتیجه سه بر یک المپیک لنده را شکست داد.

وی به شکست استقلال دهدشت مقابل پرسپولیس دیشموک با نتیجه دو بر یک خبر داد و گفت: در این رقابت‌ها و تا پایان هفته سوم مسابقات تیم فوتبال فولاد یاسوج با ۹ امتیاز از سه بازی در صدر رقابت‌ها قرار داد.

رئیس کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آتاک گچساران از سه بازی ۷ امتیاز و تیم فوتبال استقلال چرام از سه بازی ۵ امتیاز کسب کرده است.

شریفی با بیان اینکه مسابقات در کمال آرامش و امنیت و با نظم خاصی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه سعی ما در هیأت فوتبال استان این است که مسابقات به بهترین نحو و با کیفیت برگزار شود.

وی با قدردانی از رؤسای هیأت‌های فوتبال در سراسر استان و در شهرستان‌ها گفت: هیأت‌های شهرستان‌ها از همه توان خود برای برگزاری منظم مسابقات تاکنون استفاده کرده‌اند.


کد مطلب: 200981

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200981/ترک-تازی-فولاد-یاسوج-صدر-جدول-رقابت-های-لیگ-برتر-فوتبال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1