کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر ریاست جمهوری به ورزش گچساران

6 مهر 1395 ساعت 17:40


رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: ۶۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویر احمد برای تکمیل ۲ طرح ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.
فریدون عبدالخانی در نشست هم اندیشی و ساماندهی جوانان گچساران اظهار داشت: هفت میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه‌های ماده ۱۸۰ مناطق محروم کشور و اعتبارات نفتی برای نوسازی استادیوم قدیمی تختی در سال ۹۳ اختصاص یافت.
وی گفت: به دلیل تخصیص ۴۰ درصدی این میزان اعتبارات و حذف اعتبار ماده ۱۸۰، بهسازی و مرمت این ورزشگاه از سال ۹۴ تاکنون راکد مانده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران افزود: ۴۰ میلیارد ریال به تکمیل این طرح در سفر رئیس جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
عبدالخانی ابراز کرد: همچنین ۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به تکمیل طرح مجموعه شهید بشارت شهر دوگنبدان اختصاص یافت.
وی تصریح کرد: پنج میلیارد ریال سال‌جاری از محل اعتبارات ۲ درصد نفت به تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی گچساران اختصاص یافت.
وی ابراز کرد: هم اینک ۱۰ سالن ورزشی با زیربنای بیش از ۱۲ متر مربع و ۲ استخر شنا به مساحت سه هزار متر مربع در این شهرستان وجود دارد.
وی گفت: بیش از ۱۵ هزار ورزشکار در گچساران وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۷۱۰ نفر سازماندهی شده است.
فرماندار گچساران نیز گفت: ۱۹ طرح چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در این شهرستان اجرا شد.
عبدالرحیم رحیمی اظهار داشت: این تعداد زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف این شهرستان از جمله روستاهای آب‌شیرین، امامزاده‌جعفر، خیرآباد، کوی پانصد و ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان ساخته شد.


کد مطلب: 200899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200899/۶۰-میلیارد-ریال-اعتبار-سفر-ریاست-جمهوری-ورزش-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1