کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رستمی؛ از بی عدالتی های که دراین چندسال دیدم اما نگذاشتند که بگویم/ افسوس که باید تا همیشه ناگفته بماند

5 مهر 1395 ساعت 19:29


حبیب قلندری
مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان گچساران درحالی برگزار شد که ستار اسدپور رئیس قبلی در این مراسم حضور پیدا نکرد ولی فرشاد رستمی رئیس عزل شده مرکز بهداشت شهید علیزاده حضور پیدا کرد و قضیه از آنجا شروع شد که ظاهرا طبق هماهنگی ها صورت گرفته قرار شده بود که رستمی در این مراسم چند دقیقه ای نطق کند که در آغاز مراسم به وی اعلام شد که طبق دستور فرماندار گچساران صلاح نیست در مراسم تودیع و معارفه سخنرانی کند که در این هنگام رئیس سابق شبکه بهداشت شهید علیزاده نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک کرد و در این بین حتی پادرمیانی برخی از افراد هم کارساز نشد.
فرشاد رستمی به خبرنگاران در مورد علت ترک جلسه تودیع و معارفه گفت: به بنده اجازه صحبت کردن ندادند و من قول داده بودم که در مراسم تودیع ام ناگفتنی ها را بگویم حالا که فرماندار صلاح ندیده اند که من چیزی بگویم، ارزشی ندارد.
رستمی به سوالات ما اینگونه پاسخ داد:
ناگفتنی های شما در مورد چه موضوعاتی می باشد؟ در مورد بی عدالتی ها است که در این چند سال دیدم و نگذاشتند که بگویم از بی ثباتی در شبکه بهداشت و درمان گچساران تا کارهایی که در این چند سال اتفاق افتاد و افسوس که باید تا همیشه ناگفته بماند البته فرماندارخودش موضوع را می داند چون من موارد را به فرماندار منتقل وگزارش دادم.
نظر شما در مورد خانم حافظ قرآن مدیرجدید شبکه بهداشت ودرمان چیست؟ و آیا مدیریت وی از مدیریت ستار اسدپور بهتر خواهد بود؟ من آینده خوبی را برای شبکه بهداشت و درمان گچساران پیش بینی می کنم و مدیریت حافظ قرآن صد در صد از اسدپور بهتر خواهد بود.
نظر شما در مورد محسن حیدرپور رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی گچساران چیست؟ شناختی از وی ندارم.
باتوجه به اینکه شما در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از حامیان نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت بودید آیا بابت اتفاقات اخیر صحبتی یا رایزنی هایی با نماینده داشته اید؟ بهتر است در مورد نماینده صحبت  نکنم چون احترام خاصی برای وی قائل هستم و تصمیمات وی برای من محترم می باشد.
 
 
IMG_3120 IMG_3127 IMG_3128 IMG_3130 IMG_3131 IMG_3136 IMG_3138 IMG_3141 IMG_3146


کد مطلب: 200685

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200685/رستمی-بی-عدالتی-های-دراین-چندسال-دیدم-اما-نگذاشتند-بگویم-افسوس-باید-همیشه-ناگفته-بماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1