کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان

4 مهر 1395 ساعت 15:19


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری  پنجمین دوره مسابقات کشور قرآن کریم ویژه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای منطقه ۷ کشور در ۷مهرماه با میزبانی استان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فرج اله راد بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبان برگزار کننده مسابقات منطقه ۷ کشور با حضور استانهای خوزستان،فارس و بوشهر انتخاب شده است که در جلسات نشست فرهنگی با اعضای ستاد برگزاری مسابقات برنامه ها و فعالیتها تبیین شد.
۸۱۸۹۵۸۷۰-۷۰۴۰۴۵۴۵
وی اظهار داشت:با توجه به اینکه استان برای اولین بار هست که میزبان برگزاری مسابقات قرآنی می باشد، ستاد برگزاری مسابقات تشکیل گردید و امید است با به کارگیری همه پتانسیلها و تعامل با دستگاههای اجرایی استان نسبت به برگزاری هر چه با شکوهتر این مسابقات در سطح منطقه اقدامات لازم صورت پذیرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت:این مسابقات در ۷ رشته ، قرائت، حفظ،ترتیل و مفاهیم  که مختص برادران و سه رشته حفظ،ترتیل و مفاهیم مختص خواهران برگزار می شود.
وی در پایان گفت:  تعداد۲۱ نفر از همکاران، همسران و فرزندان همکار از چهار استان فارس،خوزستان،بوشهر و کهگیلویه و بویراحمددر این دوره ازمسابقات حضور دارند.
مسابقات قران در تاریخ ۷ /۷ /۹۵ در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک یاسوج در سرابتاوه برگزار می شود.


کد مطلب: 200551

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200551/برگزاری-پنجمین-دوره-مسابقات-قرآن-ویژه-کارکنان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1