کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش موحد به انتشار تصاویر فرزندان «عدل هاشمی» در فضای مجازی

4 مهر 1395 ساعت 14:15



نماینده کهگیلویه در چهاردوره مجلس شورای اسلامی نسبت به انتشار عکس های خصوصی فرزندان نماینده کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
 
در روزهای اخیر انتشار برخی تصاویر از فرزندان عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در رسانه های محلی کهگیلویه و بویراحمد واکنش های متفاوتی را در پی داشته و افراد مختلفی نسبت به این مسائل واکنش نشان دادند.
سید محمد موحد نماینده کهگیلویه در چهار دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی عملکرد رسانه ها و انتشار برخی اخبار و عکس های خصوصی افراد در فضای مجازی گفت:رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد،به عنوان یک خدمتگذار به مردم از رسانه های عمومی و مجازی تقاضا دارم در ایجاد آرامش وامنیت روانی جامعه بیش از پیش همت ورزیده و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.
وی بیان کرد: رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد،معتقدم عنوان کردن برخی مسائل با رسالت ماهوی رسانه ها در تعارض بوده و می تواند سلامت فکری و اخلاقی آحاد جامعه را تهدید کند و الگوهای نابهنجار رفتاری را در جامعه تثبیت کند.
موحد در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رسانه ها و مطبوعات گفت:رسانه هاییکه طریق سلامت بپیمایند در هر رشته‌ و موضوعی که قلم بزنند و هر کارى که بکنند، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده‌اند. زیرا بر میزان آگاهى مردم مى‌افزایند و هرگز برپایه عناد و بدجنسی حرکت نمی کنند.
وی ادامه داد: خلاصه ی توصیه و خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظیفه طرح و تبادل آراء و افکار در جامعه است./راه روز


کد مطلب: 200538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200538/واکنش-موحد-انتشار-تصاویر-فرزندان-عدل-هاشمی-فضای-مجازی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1