کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آینده روشنی برای ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد

4 مهر 1395 ساعت 10:11


مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه ورزش همگانی این استان در کشور گفت: آینده روشنی برای ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد در کشور پیش‌بینی می‌شود.
جهانبخش ایزدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی اظهار کرد: توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های ورزش و جوانان این استان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خوشبختانه ورزشکاران هم‌استانی توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی خوش بدرخشند.
وی نقش ورزش همگانی را مهم عنوان کرد و گفت: توسعه این ورزش در استان روند بسیار خوبی داشته است و آینده روشنی برای این ورزش همگانی این استان در کشور پیش‌بینی می‌شود.
این مسؤول با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی در هفته گذشته در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: استقبال از این همایش در یاسوج از سوی همه اقشار مردم بی‌نظیر بود.
وی همچنین از کسب شایسته ورزش همگانی استان در کشور خبر داد و گفت: به گفته ریاست فدراسیون ورزش همگانی کشور ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد در بین هیأت ورزش‌های همگانی کشور جزو چهار هیأت برتر در دو سال گذشته قرار دارد.
ایزدپور تصریح کرد: کسب چنین جایگاهی وظیفه مسئولان هیأت ورزش همگانی استان برای رسیدن به جایگاه اصلی در کشور سنگین‌تر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه استان در ورزش همگانی خواستار همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی در توسعه ورزش همگانی استان شد.
وی عنوان کرد: در راستای توسعه ورزش استان از شناسایی موانع توسعه ورزش همگانی، روستایی و عشایری و ارائه پیشنهادات موثر در توسعه ورزش همگانی استقبال می‌کنیم.
ایزدپور با اشاره به نقش حامیان مالی در توسعه ورزش همگانی خواستار برنامه‌ریزی و نظارت به منظور تأمین زمینه‌های مشارکتی حامیان مالی خیرین و ساماندهی امور در زمینه توسعه ورزش همگانی و روستایی و عشایری شد.
این مسؤول با بیان این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در جهت توسعه ورزش این استان بکار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید زیرساخت‌های ورزش همگانی در استان فراهم شود.


کد مطلب: 200421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200421/آینده-روشنی-ورزش-همگانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1