کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری معرفی شد

4 مهر 1395 ساعت 8:07


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و گفت: اولین اقامتگاه بوم‌گردی استان واقع در شهرستان دنا در هفته گردشگری افتتاح می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج ، محمود باقری در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۵ مهرماه آغاز هفته گردشگری، با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام‌های بزرگی برای توسعه گردشگری برداشته شده است، اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع کشور اقدامات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری انجام شد.
 
وی از معرفی ۲۵ طرح گردشگری استان به هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح‌های توجیهی و اقتصادی خبر داد و افزود: تله‌کابین یاسوج، تله‌کابین سی‌سخت، کمپینگ اقامتی بی‌بی حکیمه و کمپینگ اقامتی چشمه بلقیس چرام از مهم‌ترین این طرح‌ها است.
IMG_6383
باقری ساخت فیلم ۱۸۰ دقیقه‌ای معرفی جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان عنوان و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های استان در قالب عکس در مجلس شورای اسلامی و تهیه کتاب دو زبانه معرفی استان از دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان بود.
وی بیان کرد: علاوه بر این، کلنگ‌زنی هتل و پارک آبی یاسوج در سفر هیئت دولت با حضور رئیس سازمان گردشگری کشور از اقدامات مؤثری بود در سال ۹۵ انجام شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در این استان، تصریح کرد: سخنرانی در یکی از مدارس، دیدار با ائمه جمعه، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه و تشکیل کارگروه گردشگری از برنامه‌های این هفته است.
باقری از افتتاح اولین اقامتگاه بزرگ بوم‌گردی استان در شهرستان دنا خبر داد و با اشاره به افتتاح این طرح در هفته گردشگری، عنوان کرد: برای احداث این اقامتگاه، ۸۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به سرمایه‌گذار پرداخت شد.
 


کد مطلب: 200413

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200413/۲۵-طرح-گردشگری-استان-هلدینگ-های-سرمایه-گذاری-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1