کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویری «بد» از یاسوج / اکبری‌تبار: آقای جاوید با سهل‌انگاران برخورد جدی کند

2 مهر 1395 ساعت 23:25


 
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: وجود خیابان‌ها و کوچه‌های پر از زباله به هیچ وجه زیبنده شهر یاسوج داعیه‌دار پایتخت طبیعت ایران نیست.
akbari
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شهرهای برخوردار از محیط بصری مطلوب قادرند، حس تعلق شهروندان نسبت به شهر را فراهم سازد و همچنین با اعتلای فضاهای شهری، توان رقابتی شهر را برای جذب هر چه بیشتر سرمایه‌ و فعالیت تقویت کند.
علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج عصر روز جمعه (۲ مهرماه) در حاشیه بازدید میدانی از سطح شهر یاسوج با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی از نقاط شهر با انبوهی از زباله روبرو شدیم، اظهار کرد: شهرداری یاسوج همانطوری که برای گسترش فضای سبز و مناسب‌سازی پیاده‌روها و آسفالت خیابان‌ها تلاش و گام‌های خوبی هم برداشته است، باید نسبت به تنظیف سطح شهر اقدام بهتری داشته باشد.
اکبری‌تبار تصریح کرد: ماندن بیش از حد زباله در سطح شهر به هیچ وجه زیبنده شهری که نام پایتخت ایران را به یدک می‌کشد، نیست.
وی گفت: نباید در شهری که به دنبال جذب گردشگر و سرمایه است شاهد اینگونه صحنه‌های زشت و زننده باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه یکی از اهداف فعالیت‌های زیباسازی شهر ایجاد روحیه شادبی در بین مردم است، اظهار کرد: با توجه به گسترش زندگی شهری و مشکلات ناشی از توسعه شهرها، زیباسازی شهری موضوع مهمی است که باید شهرداری یاسوج به آن توجه کرد.
اکبری‌تبار با انتقاد از شهرداری یاسوج به دلیل وجود زباله‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر، تصریح کرد: شهرداری یاسوج باید با کسانی که در این خصوص سهل‌انگاری می‌کنند، برخورد جدی کنند.
وی با اشاره به ضرورت سرزندگی شهری، اضافه کرد: سرزندگی شهری به معنای توان و قابلیت فضاهای شهری برای حفظ زندگی جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی، اسکان و محیط‌های اداری است.
اکبری‌تبار با بیان اینکه گاهاً انجام برخی کارها نیازی به اعتبارات نیست، بلکه مدیریت درست و صحیح می‌خواهد، تاکید کرد: فضای سالم و پویای شهری می‌تواند میزبان مناسبی برای عابران پیاده باشد و لذا شهردار یاسوج با متخلفان و سهل‌انگاران در این زمینه به جد برخورد کند.
DSC_0257 DSC_0258 DSC_0259 DSC_0260 DSC_0261 DSC_0262 DSC_0264 DSC_0265 DSC_0268 DSC_0272 DSC_0274 DSC_0280 DSC_0281 DSC_0283 DSC_0284


کد مطلب: 200231

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/200231/تصاویری-بد-یاسوج-اکبری-تبار-آقای-جاوید-سهل-انگاران-برخورد-جدی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1