کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدیدترین توضیحات در خصوص شلیک گلوله در کانون تربیت یاسوج

30 شهريور 1395 ساعت 16:14




 مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد کشته‌شدن سرباز ضارب کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج توسط افسر نگهبان کذب محض است.


علی عباس فلاحتی مطلق  گفت: شایعات زیادی در ارتباط با فاجعه کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج در جامعه و فضاهای مجازی منتشر شده که هیچکدام صحت نداشته و کذب است.
وی با بیان برخی از این شایعات مانند کشته شدن سرباز ضارب توسط افسر نگهبان وقت را بی اساس خواند و اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود سرباز ضارب از گچساران به یاسوج تبعید شده هم از شایعاتی است که از اساس کذب است.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرباز ضارب حدود ۷ ماه خدمت کرده و به هیچ عنوان از گچساران به یاسوج تبعید نشده و از ابتدای خدمت در این شهر خدمت سربازی کرده است.
فلاحتی مطلق از پیگیری های ویژه دستگاه‌های مرتبط در ارتباط با فاجعه کشته شدن ۳ سرباز بدست سرباز دیگر در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج خبرداد.
وی گفت: اکیپ ویژه ای برای بررسی های لازم هم اکنون در یاسوج مستقر شده و بطور حتم پیگیری ها تا حصول دقیق نتیجه این فاجعه ادامه خواهد داشت.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تمامی کسانی که در پرونده این فاجعه تلاش کردند در جامعه آرامش برقرارشود، خاطرنشان کرد: پرونده هم اکنون از طریق دادسرای نظامی و دستگاه قضایی درحال پیگیری ویژه است.
فلاحتی مطلق افزود: مسئولان سازمان‌های زندان کشور نیز از لحظه وقوع فاجعه تاکنون درحال پیگیری و مشخص شدن دلایل این حادثه بوده اند و از هیچ کوششی برای مشخص شدن نتیجه و ایجاد آرامش کوتاهی نکرده که جای تقدیر دارد.
وی از حضور آیت الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در منزل سربازان کشته شده در این فاجعه خبرداد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های سربازان کشته شده همراهی‌های شایسته ای با مسئولان مختلف داشته اند که ما از این بزرگواران تشکر می کنیم.
فلاحتی مطلق در پایان افزود: نتیجه نهایی دلایل این حادثه هنوز مشخص نشده و بعد از مشخص شدن دلیل آن اطلاع رسانی می شود. /ایلنا


کد مطلب: 199333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/199333/جدیدترین-توضیحات-خصوص-شلیک-گلوله-کانون-تربیت-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1