کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئولان غیرت داشته باشند / فوتبال یاسوج در حال نابودی مطلق / یک آب معدنی هم به ما ندادند

29 شهريور 1395 ساعت 19:40


سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد یک آب معدنی هم به ما کمک نکرده‌اند.footb
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، بعد از اینکه تیم فوتبال شهرداری یاسوج در منجلاب بی‌تدبیری، وعده‌ها و قول‌های بی اساسی اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری یاسوج، هئیت فوتبال و سایر مسئولان غرق و برای همیشه منحل شد، سرانجام با رایزنی‌های فراوان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با حضور در لیگ دسته دوم کشور فعالیت خود را آغاز کرد، اما این تیم در اول راه با پای لنگان قرار است با حریفان قدر و پُر پول خود رقابت کند، کاری که ممکن نیست.
حمید کرمی سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج در گفت‌وگو با کبنانیوز، با بیان اینکه این تیم با دوندگی‌ها و آمد و رفت‌های مسئولان هئیت فوتبال استان به یاسوج- تهران و تهران به یاسوج راه‌اندازی شد، اظهار کرد: ۷۰ درصد بازیکنان تیم بومی و ۳۰ درصد غیر بومی هستند.
کرمی با بیان اینکه تاکنون یک آب معدنی هم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج به این تیم کمک نکرده‌اند، گفت: مدیریت فقط دادن چند دستور پشت میزی نیست، بلکه باید به فکر مردم و جوانان هم باشند، تمام دستگاه‌های دولتی خوابگاه دارند، اما اجازه نمی‌دهند کسی از آن استفاده کنند، نمی‌دانم این خوابگاه‌ها را می‌خواهند برای چه موقع و چه وقت.
 
وی با بیان اینکه برخی از بازیکنان تیم در خوابگاهی سکونت دارند که گاز ندارد و بچه‌های تیم دچار سرماخوردگی شده‌اند، تصریح کرد: مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد غیرت و تعصب داشته باشند و دست از تنگ نظری‌ها بردارند.
سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان تاکنون یک ریال به این تیم کمک نکرده، اظهار کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با خرج میلیاردها تومان ساخته شده ولی اکنون همانند یک تفنگ بی‌فشنگ است، این ورزشگاه نه آب، نه برق، نه گاز و هیچ امکانات رفاهی دیگر ندارد و حتی ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم، البته این به بی مسئولیتی مسئولان ربط دارد.
کزمی با بیان اینکه در این ورزشگاه حیوان مرده هم پیدا شده است، گفت: مدیرکل ورزش و جوانان هیچ کاری برای این تیم نکرده است.
وی با بیان اینکه تیم میلیاردی اراک را تیم صفر ریالی یاسوج با نتیجه ۲ -۱ شکست داده است، اظهار داشت: انتظار می‌رود از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد که تیم فوتبال این شهر را حمایت کنند تا دل جوانان این شهر از این طریق شاد و پای آنها به استادیوم ورزشی دوباره باز شود.
سرمربی این تیم اضافه کرد: تیم فوتبال زاگرس یاسوج تاکنون کاملاً با هزینه شخصی و صرفاً برای حمایت از ورزش شهرمان اداره می‌شود.
وی به بازی بعدی این تیم با بعثت کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نمی‌دانیم با کدام هزینه به این شهر سفر کنیم.
کزمی از همکاری‌ جهانگردی یاسوج، هتل آزادی و مدیرکل بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، حسین حجازی‌پور بازیکن تیم فوتبال زاگرس یاسوج نیز می‌گوید؛ لر با غیرت معروف است و انتظار می‌رود مسئولان کهگیلویه و بویراحمد این تیم را مورد حمایت خود قرار دهند.
حجازی‌پور با بیان اینکه مسئولان تیم تاکنون با هزینه شخصی تیم زاگرس یاسوج را اداره کرده‌اند، افزود: تیم با کمبود امکانات مواجه است و تا تیمی شکل حرفه‌ای نداشته باشد، نمی‌تواند حرفه‌ای در میادین حاضر شود.
وی گفت: این تیم دارای بازیکنان مستعد است و پتانسیل این را که به ردهای بالاتر صعود کند، دارد.
این بازیکن تیم فوتبال زاگرس یاسوج ادامه داد: شهر به فوتبالش زنده است و اگر نام یاسوج با فوتبالش بزرگتر خواهد شد.


کد مطلب: 199264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/199264/مسئولان-غیرت-داشته-باشند-فوتبال-یاسوج-حال-نابودی-مطلق-یک-آب-معدنی-هم-ندادند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1