کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

29 شهريور 1395 ساعت 18:24


جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان را تشریح کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، جهانگیر انصاری امروز در نشست با اصحاب رسانه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های این هفته اظهار کرد: بعد از ۳۸ سال از عمر انقلاب که می‌گذرد به حول قوه الهی تحت فرماندهی کل قوا و رهبری عزیز نظام اسلامی مقتدرتر و باصلابت می‌درخشد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۲۴۲ مورد برنامه به نواحی و تیپ ۴۸ واگذار شده است، گفت: از این تعداد ۴۵۰ برنامه شکل می‌گیرد که برنامه‌ها تا سطح پایگاه‌ها نیز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بر اساس روزشمار ۳۱ شهریورماه رژه نیروهای مسلح و بسیج را در سطح استان داریم، افزود: رژه نیروهای مسلح در مرکز استان واقع در بلوار عدل برگزار و دو شهرستان گچساران و کهگیلویه در بعدازظهر ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بازسازی واقعه غدیر در ۵ شهرستان استان، سرکشی از خانواده شهدا و پیشکسوتان، حضور در نماز جمعه و سخنرانی فرمانده سپاه فتح  استان، پیاده‌روی در روز جمعه، زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از جامعه زنان و اصناف و روحانیون و بازسازی عملیات والفجر ۸ و پاسخ به شبهات در خصوص جنگ تحمیلی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
انصاری اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های سپاه فتح عنوان کرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی با همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی را به مناطق محروم را خواهند داشت.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: در هفتم مهرماه بازسازی عملیات والفجر ۸ نیز آغاز خواهد شد و از عملیات پیچیده‌ای بود که با پشتیبانی نیروهای مسلح در کنار رودخانه اروند نیز انجام شد و دشمنان را غافلگیر کردند و بیش از ۶۰۰ مرتبه نیروهای اطلاعات وارد عراق شدند تا این عملیات شکل گیرد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از تعامل سازنده دستگاه‌های دولتی در برگزاری کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
جهانگیر انصاری با بیان اینکه کنگره ملی ۱۸۸۰ سردار و شهید کهگیلویه و بویراحمد را در پیش رو داریم، اظهار کرد: ۱۱ لغایت ۱۵ مهرماه این کنگره ملی در مرکز استان با برگزاری برنامه‌های متنوع با حضور مسؤولان ارشد کشوری و لشکری در یاسوج برگزار می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعامل خوبی با دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای استان نیز صورت گرفته است.
انصاری از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه و دیگر مسؤولان تشکر و قدردانی کرد.
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی صورت گرفته، گفت: کارهایی در سطح ورودی‌ها و خروجی مرکز استان و نصب تمثال شهدا در سطح شهرستان‌ها صورت گرفته است.
وی در پایان با بیان اینکه هر اجلاسیه مهمان ویژه‌ای دارد، گفت: در روز اول کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد صادق آهنگران مداحی خواهد کرد.


کد مطلب: 199258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/199258/برنامه-های-هفته-دفاع-مقدس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1