کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوش سفید گچساران قهرمان کشور شد (+تصاویر)

28 شهريور 1395 ساعت 0:58


تیم رباتیک هوش سفید که یکی از تیم‌های قدرتمند رباتیک کشور می باشد در چهارمین دوره مسابقات ملی خوش درخشید و سه مقام خوش رنگ را به تنهایی کسب کرد.
هوش سفید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در مسابقات خیام و با حضور ۷۰۰ نفر و بیش از ۱۶۰ تیم از سراسر کشور توانست مهمترین و کم نظیرترین قهرمانی رباتیک را برای دانشگاه آزاد کسب نماید. این تیم با حضور ۲۲ نفر و در قالب ۹ تیم پابه این مسابقات نهاد.هوش سفید با مربی گری مهندس محمد کریمی پور و سرپرستی «مینا مظفری» و «پریسا خمیسی» با شکستن رکورد ۲۸ ثانیه در دوره مقدماتی به عنوان بهترین تیم این مرحله انتخاب شد و با شکستن رکورد ۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه در فینال مسابقات توانست رتبه ۱ کشور را کسب نماید. کسب رتبه سوم و چهارم مسابقات ملی خیام از دیگر دستاوردهای تیم دانشگاه /آزادگچساران در این دوره بود.
کریمی‌پور اظهار داشت: ربات‌هایی که توسط تیم هوش سفید در این مسابقات طراحی شده بود خود موفقیتی بود که در قبل از سفر به دست آمد و برای اولین بار توسط تیم از آن رونمایی شد.
کریمی‌پور دلایل کسب این ۳ مقام ارزشمند را حمایت‌های ریاست دانشگاه آزاد واحد گچساران جناب آقای دکتر ملک زاده و همچنین دلگرمی های جناب دکتر تاجگردون و همچنین تلاش و پشتکار و استعدادهای بچه های گچساران دانست.
کریمی با بالا خواندن سطح مسابقات، خیام را یکی از ۴ مسابقه معتبر ایران دانست و برنامه بعدی تیم هوش سفید را مسابقات بین المللی ایران اپن خواند.
خمیسی سرپرست تیم هوش سفید ادامه داد: سالهاست هوش سفید تمامی ملاکها و شاخصهای لازم برای حضور در مسابقات خارج از کشور را دارد ولی بنا به مشکلات مالی تاکنون نتوانسته است وارد رویدادهای بین المللی شود. همچنین مینا مظفری دیگر سرپرست تیم هوش سفید دانشگاه آزاد گچساران ادامه داد با تلاشهای نماینده محبوب گچساران در صدد گرفتن مجوز برگزاری مسابقات کشوری هستیم و امیدواریم بتوانیم در بهترین ماه سال در اسفند ماه این رویداد مهم را در گچساران زیبا به اجرا بگزاریم و شرکت کنندگان بسیاری از سراسر کشور را وارد شهرستان گچساران برای رقابت در عرصه رباتیک و هوافضا کنیم.
اضافه می شود مونا شفیعی نژاد باز هم به عنوان کوچکترین شرکت کننده مسابقات کشور انتخاب شد و هدیه ای به رسم یاد بود دریافت کرد.
ابراهیم بهرامی مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه نیز در این سفر سهم بسزایی در کسب موفقیتها داشت و کریمی پور ایشان را شایسته تقدیر دانست.
مربی تیم: مهندس محمد کریمی پور
سرپرستان: مینا مظفری/ پریسا خمیسی/ مجید مینویی
اعضای تیم: مونا شفیعی نژاد/ یگانه نادری/ نگین شادمان پور/ فاطمه علی نژاد/ عالیه جمالنژاد/مرضیه خماری/ زهرا دهقانی/ منیژه سادات/ معصومه رستگار/ نگین شجاعی/ پرستو معصومی/ فتانه آیین پرست/فاطمه خادمی/ آیگین قره قانی /کیانا کرمی/اشکان عبدی زاده/ رضا نظری/ فرشاد کریمی پور/ فرشید کریمی پور/ قاسم اکبری/ عرفان رسولی/علیرضا باشتی زاده/ حسن قره قانی
نتایج نهایی: دور چهارم مسابقات رباتیک خیام -  شهریور ماه ۱۳۹۵
www.roboiaun.com در سایت مسابقات
به گزارش کبنا، در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام نتایج تیم های برتر اعلام شد. مراسم اختتامیه مسابقات رباتیک کشوری خیام که با حضور جمعی از مسوولین شهرستانی، استانی و کشوری در سالن عطار دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد و از تیم های برتر با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.
 
hosh-safid (1) hosh-safid (2) hosh-safid (3) hosh-safid (4) hosh-safid (5) hosh-safid (6) hosh-safid (7) hosh-safid (8) hosh-safid (9) hosh-safid (10) hosh-safid (11) hosh-safid (12) hosh-safid (13) hosh-safid (14) hosh-safid (15) hosh-safid (16) hosh-safid (17) hosh-safid (18) hosh-safid (19)  hosh-safid (21) hosh-safid (22) hosh-safid (23)


کد مطلب: 198937

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/198937/هوش-سفید-گچساران-قهرمان-کشور-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1