کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

موضوعی که «خادمی» از آن غافل است

28 شهريور 1395 ساعت 10:50


 
موضوع چینش مدیران در بدنه استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های اجرائی باعث شده تا انتقادات شدیدی از سید موسی خادمی استاندار این استان شود و گاهاً در مقالاتی که از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود زیاد به این مسئله اشاره می‌گردد.ostandaran-yasuj (4)
به گزارش کبنانیوز، اگر چه استان کهگیلویه و بویراحمد با فقر تاریخی و مشکلات زیادی روبرو بوده و است، اما آنگونه که برخی از رسانه‌ها نوشته‌اند؛ «تیم ناهماهنگ و گاهاً ناتوان مدیریتی موسی خادمی استان کهگیلویه و بویراحمد، استراتژی و تاکتیک خاصی برای عبور از غول محرومیت ندارند» اگر چه نمی‌توان منکر تلاش‌های آنها شد، اما از «کوزه همان برون آید که در اوست».
بنا بر این، برخی از سیاسیون و صاحب‌نظران می‌گویند به دلیل استقبال خوب استان با مدیریت «سید موسی خادمی» از هئیت دولت، دیگر هیچ کس نمی‌توان او را تغییر دهد و بدون شک تا پایان دولت می‌ماند و حتی بعداً در پست بهتری قرار می‌گیرد.
اما آنچه که مسلم است در استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز علی‌رغم جلسات متعدد و صحبت‌های زیادی که شده، می‌بینیم، استان کهگیلویه و بویراحمد، به لحاظ بیکاری، صنعت، معدن، تجارت، صادرات، گردشگری، راه، آب، مسکن و توسعه شهری و روستای با مشکلات فراوانی مواجه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد قبلاً گفته بود؛ با برخی از مدیران کم‌کار برخورد خواهد کرد، بحثی که «غلامرضا تاجگردون» نماینده گچساران و باشت به آن هم اشاره و اظهار کرد: «واقعیت آن است که امروز مردم ما مدیر پیکانی نمی‌خواهند چرا که یک مدیر پیکانی نمی‌تواند بنز و تویتا را مدیریت کند و مردم هم کار می‌خواهند و سرعت. مردم مدیران بنزی و زانتیایی می‌خواهند حالا کسانی هم بگویند مدیران مرفه بی‌درد ولی اگر کار برای مردم انجام گیرد، همه راضی هستند. مدیر ۲ میلیونی یک مدیر پیکانی است که نمی‌تواند خودروی ۷۰ میلیونی را مدیریت کند بنابراین مردم امروز سرعت می‌خواهند چرا که مدیریت پیکانی مردم و مطالبات آنان را به سرمنزل مقصود نمی‌رساند. متأسفانه داریم جامعه را به سمت مدیران پیکانی سوق می‌دهیم اما مردم ما پیشرفت‌های دنیا را می‌بینند و چیز دیگری می‌خواهند و برای آنان سرعت و کارایی مهم است. مدیران اقتصادی که توانایی و شایستگی کار کردن در استان را ندارند کنار گذاشته شوند.»

موضوعی که عملاً راکد مانده و کسی به کار کسی هم ندارد و مدیران ناتوان با سیستم مدیریتی گذشته خود همچنان حکمرانی می‌کنند. کافی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرائی، اقتصادی، خدماتی، عمرانی و حتی تیم مدیریتی حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد نگاهی بیندازد، بدون شک با تغییر برخی از این مدیران می‌تواند تیم قوی‌تری برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف خود ببندد، هر چند باید به این نکته هم توجه کرد که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و قطعاً روزهای سختی برای دولت در پیش است.


کد مطلب: 198865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/198865/موضوعی-خادمی-غافل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1