کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یاسوج، میزبان مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی

20 شهريور 1395 ساعت 18:16


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گردهمایی مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی ۹ استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.
رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان عضو کانون‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه سرود استعداد بالایی دارند.

وی با بیان اینکه گروه‌های مختلف سرود در کانون‌های شهری، روستایی و عشایری استان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: یکی از این گروه‌ها، گروه سرود «پسران خورشید» از کانون فرهنگی و هنری الرحمن یاسوج است.

قاسمی، با بیان اینکه «پسران خورشید» تاکنون خوش درخشیده و رتبه های خوب استانی و ملی کسب کرده، افزود: برای نخستین‌بار در کشور خانه سرود کانون‌های فرهنگی و هنری توسط این گروه در مسجد صاحب الزمان یاسوج با حضور معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور افتتاح شد.

این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: با توجه به استعداد خوب جوانان این استان در زمینه سرود، نخستین گردهمایی مربیان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ۹ استان کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

وی از حضور مربیان سرود استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، سمنان، مرکزی، قم، قزوین، کرمان و یزد خبر داد و افزود: این گردهمایی با عنوان «اتاق فکر سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد» روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه جاری به میزبانی مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

قاسمی، با بیان اینکه در این گردهمایی ۱۱ نفر از سرپرستان گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی ۹ استان کشور حضور دارند، یادآور شد: این افراد از نخستین خانه‌سرود کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در محل کانون فرهنگی و هنری الرحمن، مسجد صاحب‌الزمان یاسوج بازدید خواهند کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مجتبی میرزایی، مدیرکل هنری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور نیز در این گردهمایی حضور می یابد.


کد مطلب: 197796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/197796/یاسوج-میزبان-مربیان-گروه-های-سرود-کانون-های-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1