کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برپایی نمایشگاه دستاوردهای بانکداری اسلامی در گچساران

19 شهريور 1395 ساعت 18:04


با حضور مسؤولان نمایشگاه دستاوردهای بانکداری اسلامی در گچساران برپا شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز نمایشگاه دستاوردهای بانکداری اسلامی در مصلای نماز جمعه گچساران برپا شد و نمازگزاران گچسارانی ضمن بازدید از این نمایشگاه، با راهنمایی مسئولان بانک مهر اقتصاد با برخی از ویژگی‌های بانکداری اسلامی آشنا شدند.
جانشین مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت :در این نمایشگاه یک روزه روسای بانک و کارشناس فرهنگی به سوالات بازدیدکنندگان پیرامون بانکداری اسلامی بدون ربا ، عقود اسلامی پاسخ دادند.
عبدالواحد امیریان افزود: پاسخگویی به سوالات بانکی و بانکداری اسلامی بازدید کنندگان در نمایشگاه در جهت تشریح بانکداری اسلامی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ بانکداری اسلامی با حضور کارشناس فرهنگی حوزه نمایندگی بانک مهر اقتصاد، ارائه دستاوردهای بانک مهر اقتصاد، تشریح سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های کلی بانک برای حمایت از تولید‌کنندگان کالاهای داخلی،تشریح طرح اقتصاد مقاومتی بسیج و بانک مهر و ارائه گزارش عملکرد از جمله برنامه‌های نمایشگاه بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد بود.
مدیر اعتبارات بانک مهر اقتصاد بیان داشت: قانون عملیات بانکی بدون ربا مقدمه‌ای برای رسیدن به آرمان بانکداری اسلامی است و عالی‌ترین هدف ما استقرار نظام مالی و پولی اسلامی است که فراتر از بانکداری اسلامی قرار دارد.
وی با بیان اینکه پایه و اساس اقتصاد اسلامی و بستر تحقق اقتصاد مقاومتی بانکداری اسلامی است، گفت: بانک مهر اقتصاد به جهت ریشه ارزشی که دارد در امورات فرهنگی شرکت بسیار گسترده‌ای دارد.
امیریان خاطرنشان کرد: تمامی قراردادهای این بانک زیر نظر مراجع تقلید تهیه و تدوین می‌شود و هیچ قراردادی بدون تایید شرعی مراجع در بانک اجرایی نمی‌شود .
همپنین حجت‌اسلام غفوریان امام جمعه موقت سی‌سخت و کارشناس فرهنگی بانک مهر اقتصاد در سخنرانی پیش از خطبه‌ها به تشریح عملکرد بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد و بانکداری اسلامی پرداخت.
فرماندار گچساران، جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از این نمایشگاه بازدید کردند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 197644

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/197644/برپایی-نمایشگاه-دستاوردهای-بانکداری-اسلامی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1