کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظارت بر شهریه مدارس و مهدهای کودک کهگیلویه و بویراحمد

17 شهريور 1395 ساعت 13:13


 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تشدید نظارت بر شهریه مدارس، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک سراسر استان آغاز و در قالب گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

 داریوش دیودیده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات آموزش رسمی مدارس، دانشگاه‌ها و مهدهای کودک در زمره خدمات با اولویت دوم قرار داشته و مشمول رصد، پایش و نظارت مستمر توسط دستگاه‌های ذی‌ربط و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است، بیان داشت: موضوع مهم نظارت بر رعایت شهریه‌های مصوب مدارس غیر دولتی استان به صورت متمرکز تا تاریخ ۱۵ مهرماه در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار گرفته است.

دیودیده اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به ‌منظور رصد، پایش و نظارت مؤثر بر اجرای صحیح شهریه‌های مدارس غیر دولتی و رسیدگی به شکوائیه‌‌های مردمی، این سازمان آمادگی لازم را برای اخذ شکایات و گزارش‌های مردمی به ‌صورت حضوری، تلفنی و کتبی خواهد داشت.

وی با اشاره به ابعاد نظارتی در زمینه شهریه مدارس تصریح کرد: تخلفاتی همانند گران ‌فروشی، عدم نصب شهریه، فروش اجباری خدمات و غیره در سطح مدارس و مراکز آموزشی، از جمله مواردی است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به آن ورود خواهد داشت.

دیودیده با بیان اینکه مشارکت مردم سبب بهبود وظایف نظارتی و افزایش رفاه و تحقق حقوق شهروندی خواهد شد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای انجام وظایف خود، مردم محوری را به‌عنوان یک اصل قرار داده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به صورت حضوری، کتبی و یا تلفنی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان گزارش دهند تا در اولین فرصت توسط بازرسان و کارشناسان مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.


کد مطلب: 197231

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/197231/نظارت-شهریه-مدارس-مهدهای-کودک-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1