کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار اصولگرایان کهگیلویه بزرگ با «احمدی‌نژاد» + تصاویر

16 شهريور 1395 ساعت 13:33


جمعی از اصولگرایان کهگیلویه بزرگ با همراهی حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده سابق این شهرستان‌ها با محمود احمدی‌نژاد دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز، این دیدار در دفتر دکتر احمدی‌نژاد در تهران صورت گرفته و حاضران خواستار سفر هر چه سریعتر او به استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
گفتنی است در روزهای اخیر و به خصوص بعد از سفر رئیس‌جمهور دکتر حسن روحانی به استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی از حامیان محمود احمدی‌نژاد خواستار سفر وی به این استان شده‌اند.
به گزارش کبنا،پیش محمدرحیم دهرابپور، رئیس ستاد احمدی‌نژاد در دوره‌های نهم و دهم انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد نیز قبل از این با وی دیدار داشت.

 
برخی رسانه‌ها اینگونه نوشته‌اند؛ آن گونه که از اردوگاه اصولگرایان در استان خبر می رسد رقابت پیدا و پنهانی برای تصدی مسئولیت ستاد احمدی نژاد در استان آغاز شده است. این موضوع با توجه به دیدار دهرابپور در هفته گذشته با احمدی نژاد از یکسو و دیدار دیروز بزرگواری با وی گویای این واقعیت است. برخی از اصولگرایان نیز از این اختلاف خبر داده اند. دهرابپور در سال ۸۴ و زمانی که احمدی نژاد شناخته شده نبود مسئولیت ستاد وی را بر عهده داشت و اکنون نیز تصدی این مهم را حق خود می داند. بزرگواری نیز که از حامیان احمدی نژاد بود و در دوره ای که در مجلس بود به دلیل حمایت های صریح از احمدی نژاد وی را وکیل الدوله می خواندند.
رسانه ای شدن این دیدارها نیز نشان از اختلاف در این جریان می دهد.البته همه این موارد در حالی است که هنوز مشخص نیست که احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری قصد کاندیداتوری داشته باشد.
بنابر این گزارش؛ اسامی افراد: جعفری فرماندار سابق کهگیلویه, صمدیان بخشدار سابق چاروسا, بهمن محمدی بخشدار سابق سوق, صمدی معاون سابق اداری مالی آموزش و پرورش, بزرگواری, جمالی بخشدار سابق لنده, حاج مشتاقی رییس سابق آموزش و پرورش چاروسا, حاج فاطمی رییس سابق آموزش و پرورش دهدشت و عبدالعزیز موسوی بخشدار سابق چرام، نورالدینی رییس سابق آ پ دیشموک
bzrgvari (2)
bzrgvari (1)  bzrgvari (3) bzrgvari (4) bzrgvari (5)


کد مطلب: 197106

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/197106/دیدار-اصولگرایان-کهگیلویه-بزرگ-احمدی-نژاد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1