کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت مسئولان استان بمناسبت درگذشت دادستان اسبق

14 شهريور 1395 ساعت 10:21


مسئولان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه درگذشت دادستان اسبق این استان را تسلیت گفتند.
متن این‌ پیام‌ها به شرح زیر است؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، درگذشت سید محمد موسوی پور را تسلیت گفت.
رضا دهبانی پور، با صدور پیامی، درگذشت سید محمد موسوی پور، دادستان پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی پور، دادستان اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از قضات برجسته ایران اسلامی که از انسان های پاک، خدوم و امانتدار در گفتار و عمل بود، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.
اینجانب که از دهه شصت با این عزیز سفر کرده ارتباط تنگاتنگی داشته و با خدمت گزاری صادقانه و بی منت ایشان آشنایی کامل داشتم، رحلت جانگدازش را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خاصه به مردم قدرشناس بهمئی، سادات جلیل القدر من یزوری و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.
رضا دهبانی پور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موسوی پور دادستان اسبق استان کهگیلویه و بویر احمد را تسلیت گفت.
در پیام سید موسی خادمی آمده است،درگذشت این روحانی وارسته و قاضی برجسته کشوری  که در امانتداری و پاکدستی و همچنین صداقت در گفتار و عمل زبان زد عام و خاص بود را به مردم شریف و نجیب کهگیلویه و بویر احمد و خانواده داغدار این روحانی متعهد و بااخلاص تسلیت میگویم.
اینجانب رحلت جانگداز و جانسوز این سید جلیل القدر و از سادات گرامی من یزور که خدمتگزاری صدیق برای مردم و سربازی فداکار برای ولایت بوده را ضایعه ای بزرگ برای استان می دانم.
خبر درگذشت آن روحانی مجاهد و نستوه و خادم انقلاب و نظام باعث تاثر و تالم اینجانب و همه  دوستداران روحانیت معظم و معزز گردید.
بنده عروج آن فرزند سلاله رسول(ص) را به مردم شریف بهمئی بویژه سادات من یزور و آحاد مردم ولایتمدار و مؤمن استان تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند منان علو درجات و همنشینی با صالحان و سالکان و برای بازماندگان و خانواده آن روحانی خدوم صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.
سید موسی خادمی ـ استاندار کهگیلویه وبویراحمد
 


کد مطلب: 196758

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/196758/پیام-تسلیت-مسئولان-استان-بمناسبت-درگذشت-دادستان-اسبق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1