کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخاب مدیران آموزش و پرورش بدور از حاشیه‌ها باشد / کمبود دبیر فیزیک و ریاضی در لنده

10 شهريور 1395 ساعت 12:00


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان در انتخاب مدیران دقت بیشتری کنند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، البرز محمدخانی صبح امروز در بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد، با تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، اظهار کرد: از مسئولان آموزش و پرورش انتظار می‌رود در انتخاب و چینش مدیران در سطح استان و شهرستان‌ها بر اساس معیارهای شایسته سالاری به عنوان مجری و سیاست‌گذاران این دستگاه تاثیرگذار دقت بیشتری کنند.shora (6)
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل آینده است، تصریح کرد: انتخاب مدیران در آموزش و پرورش باید با دقت کافی و بدور از برخی مسائل حاشیه‌ای و جناحی صورت گیرد تا از این طریق به رسالتمان عمل کرده باشیم.
محمدخانی در ادامه ضمن ارائه مشکلات استان به برخی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهرستان لنده اشاره کرد و گفت: کمبود دبیر فیزیک و ریاضی از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان لنده است که لازم است مسئولان در این خصوص چاره‌اندیشی کنند و دغدغه والدین را هم مرتفع سازند.
نماینده شهرستان لنده در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: کمبود نیرو در رشته‌های فنی از جمله برق و کامپیوتر در شهرستان لنده از دیگر معضلات این حوزه است.
محمدخانی همچنین از کمبود شدید فضای آموزشی در سطح شهر لنده خبر داد و گفت: شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آماده هر گونه همکاری با آموزش و پرورش دارد.
به گزارش کبنا، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در پاسخ به اظهارات رئیس شورای اسلامی استان، گفت: مدیران در سطح آموزش و پرورش بر اساس یک نظام خاص انتخاب می‌شوند و بدون شک اگر شخصی یا مدیری در جایی ضعفی داشته باشد بر اساس نظام عملکرد مدیریت اصلاح می‌شود.
وی افزود: اعتبارات آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد محدود است اگر چه رایزنی‌ها و پیگیری‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است و آموزش و پرورش در همه جای استان با کمبود فضا روبرو است.


کد مطلب: 196172

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/196172/انتخاب-مدیران-آموزش-پرورش-بدور-حاشیه-ها-باشد-کمبود-دبیر-فیزیک-ریاضی-لنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1