کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه‌ای خطاب به رئیس جدید شورای یاسوج

9 شهريور 1395 ساعت 9:59


بابک حاتمی*
هدایت اکبری با رأی اعضای شورای شهر یاسوج رئیس جدید این شورا شد که یکی از مخاطبین کبنانیوز بیانیه‌ای خطاب به وی انتشار داد.
به نام خداbabak-hatami
توکل مردم بر آیه ی شریفه ی 《و امرهم شوری بینهم》
جناب آقای سید هدایت اکبری ضمن احترام و تبریک و آروزی توفیقات روز افزون برای حضرت عالی و سایر اعضای محترم شورای شهر امید واریم که با همدلی و هم فکری شما عزیز بزرگوار و سایر اعضاء محترم خانه ی مشورت شهری شاهد پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر شهرمان یاسوج باشیم.
موفقیت را آجرهایی بپنداریت که به سمت شما پرتاب می شود و آن موقع با توجه به توانمندیتان خواهید توانست بنای مستحکمی را به رخ بکشانید
بنایی که میتواند همه اش عزت و افتخارآفرینی و مردم داری باشد.
همان طور که مردم ما نیک می دانند و با توکل بر آیه ی شریفه‌ی (و امرهم شوری بینهم) به مشورت نشستند و شما را به عنوان سکاندار هدایت شهری در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای مطلوب مطالبه گریشان به جهت زیباسازی فضای شهری و مرتفع نمودن مشکلات و معضلات شهری انتخاب نموده اند انتظار می‌رود:
۱ - انتخاب ناخدای شهر ( شهردار) بر اساس عقلانیت و تدبیر امید باشد، چرا که مطلوبیتی را در بر خواهد داشت که همه اش رضایت مندی مردمی را همراه خواهد داشت.
۲ - اعتدال و توسعه همراه با عقلانیت ، تدبیر و امید باشد.
چنانچه ناخدای شهرمان ( شهردار محترم ) برآیند مختصاته اعتدال توسعه باشد می تواند راه پیشرفت و موفقیت را برای توسعه هموار سازد و این مهم بسیار زیبنده خواهد بود.
۳ - خانه ی مشورت مردم را به گونه ای بنا نهید که در و پنجره اش تبعیض و قومیت گرایی نباشد و تنها دسترسی و ورودی آن همراه با سردرگمی و حیرانی و فضای بغض آلود نباشد.
فضایی بنا کنید که همه اش مثبت اندیشی همراه با شعار همدلی و هم زبانی با عزم ملی و جهادی را محقق سازد، شالوده اش را با عقلانیت و تدبیر امید مسلح نمایید.
۴- ما اعتدالیون که همواره عزم خود را برای رسیدن به آرمان های مطلوب سازندگی جزم نموده ایم ، تنها برای سکانداری که از آرمانهای مردمی حمایت می کند و به دنبال رضایت مندی مردمی بوده است حمایت قاطع خواهیم نمود. واین حمایت برازنده شماست و امید هست همواره تلاشتان مضاعف گردد.
۵- برای سکانداران خانه ای که همه اش باید در راستای زیباسازی منظر شهری و صیانت از مطالبات مردمی باشد آرزوی توفیقات روز افزون را از خداوند باری تعالی خواستاریم.
موفق و پیروز و سر بلند باشید.

*دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و معاون سیاسی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد ...


کد مطلب: 195993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195993/بیانیه-ای-خطاب-رئیس-جدید-شورای-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1