کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عذرخواهی آقای مدیرکل از مردم سوق

6 شهريور 1395 ساعت 22:21


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از قصور در اجرای پروژه جاده سوق گفت: پیمانکار جدید به پیشنهاد مردم این بخش انتخاب می‌شود.
حسن فدایی امروز در دیدار مردمی استاندار و مسؤولان با مردم سوق در ابتدای سخنانش از مردم این بخش به خاطر وضعیت جاده ارتباطی معذرت‌خواهی کرد و اظهار داشت: قصور حقیر را ببخشید.
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش‌های استاندار در فراهم شدن زیر ساخت‌های راه تصریح کرد: امیدوارم به این پروژه توجه ویژه و تأمین اعتبار شود تا بتوانیم آرزوی دیرینه مردم سوق را مرتفع کنیم.
وی با بیان اینکه پروژه‌های ملی از اعتبارات ملی در وزارت‌خانه تزریق می‌شوند افزود: اعتبارات تملک دارایی استان هم در شورای استان مصوب و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصول مشخص و توزیع می‌شود.
فدایی طول پروژه را ۱۰ کیلومتر دانست و با بیان اینکه اگر در کارهای اجرایی برنامه‌ریزی داشته باشیم قطعاً موفقیت حاصل می‌شود ادامه داد: این پروژه در ۲ قطعه آغاز و حفاری انجام شد که باعث وقوع تصادف در محور شده است.
وی در تشریح جزئیات جاده گفت: پروژه تا سال ۹۳ به عنوان جاده دهدشت،سوق و لنده تعریف شده بود و تا پایان برنامه چهارم همه اعتبارات برای این پروژه ۳۵ کیلومتری ۹۰۰ میلیون تومان بود.
فدایی با اشاره به تقسیم پروژه به دو محور افزود: سال ۹۳ محور سوق به دهدشت جداسازی و سوق به لنده حذف شد.
وی اعتبارات سال ۹۳ پروژه را ۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان دانست و با بیان اینکه از این مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد بیان کرد: دو پیمانکار در دو قطعه کار می‌کنند و بیش از ۲ میلیارد تومان مطالبه دارند.
فدایی کمبود اعتبارات را مانع اجرای پروژه خواند و گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در صورت تأمین اعتبار توانایی کار کردن داریم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر پیمانکار توانمندی که مردم سوق پیشنهاد دهند و از توانایی کار او اطمینان داشته باشند به عنوان پیمانکار جدید جایگزین و پروژه به وی واگذار می‌شود.


کد مطلب: 195729

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195729/عذرخواهی-آقای-مدیرکل-مردم-سوق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1