کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان

6 شهريور 1395 ساعت 22:09



مدیرکل کمیته‌امداد امام کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۰ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد.

فرید محبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای‌ هفته دولت گفت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همزمان با هفته دولت برنامه‌های مختلفی از جمله افتتاح و کلنگ‌زنی یک‌صد واحد مسکن مددجویی را در دستور کار خود دارد.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی ۸۵ وmahabi+121احد مسکونی(۲۹ واحد شهری و ۵۶ واحد روستایی) با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در شهرستان‌های استان، اظهارداشت: واحدهای مسکونی مددجویان با زیربنای هرکدام ۷۵ مترمربع و اعتبار ۳۵۰ میلیون ریال برای منازل روستایی و ۴۵۰ میلیون ریال برای منازل شهری کلنگ زنی شد.

محبی به افتتاح ۱۵ واحد مسکونی مددجویی اشاره وتصریح کرد: میانگین زیربنای واحدهای افتتاحی ۸۰ مترمربع است که عملیات اجرایی و ساخت این واحدها سال گذشته شروع و امسال به اتمام رسیده است.

وی اعتبار هزینه شده برای هر واحد را ۲۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای این واحدها در مجموع هزینه شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال‌جاری ۹۹۶ مورد خدمت عمرانی به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: احداث ۱۰۶ واحد مسکن شهری، ۶۰۰ مورد  تعمیرات کلی و جزیی، ۱۹۰ مورد مسکن روستایی و  یک‌صد مورد تکمیل واحدهای مسکن نیمه تمام شهری و روستایی با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دستور کار این نهاد قرار دارد.


کد مطلب: 195728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195728/افتتاح-کلنگ-زنی-۱۰۰-واحد-مسکن-مددجویی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1