کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به سخنان «وفانژاد» در جلوی وزیرکار و خادمی

6 شهريور 1395 ساعت 10:08


محمد مشکینی
بعد از انتشار سخنان «رحمان وفانژاد از فعالان سیاسی اصلاح طلب بویراحمد» یکی از مخاطبان به آن واکنش نشان داد که در ادامه از نظر شما خوانندگان گرامی می‌گذرد؛
 
در ابتدا به رسم ادب خدمت جناب آقای وفانژاد و همچنین همه افراد محترمی که این متن را مطالعه می کنند، سلام عرض می کنم
آقای وفا نژاد سخنان شما را که در همین سایت با تیتر «سخنان تند یک اصلاح طلب بویر احمدی در جلوی وزیر کار» نشر گردیده بود را مطالعه کردم، لازم دانستم در پاسخ به سخنان حضرتعالی نکاتی را عرض کنم.
برایم بسیار جای سوال بود که شخصی اولین بار آماری از مخالفان دولت ارائه می کند که شما گفتید «اجازه ندهید نظر قشر ۳ درصدی برای تضعیف دولت تاثیر گذار باشد» جالب شد!!!
من نمیدانم شما چجوری حساب کردید که آقای روحانی در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲  که با ۵۰٫۵ درصد آرای مردم پیروز انتخابات شدند حالا فقط ۳ درصد مخالف دارد. بابت این اثبات مهم وظیفه خود می دانم از شما تشکر کنم.
ضمنأ اگر منظورتان ۳ درصد مخالف در استان خودمان باشد باید بگویم که در این استان جناب آقای رضایی حائز اکثریت آرا شدند..... بگذریم!!!
جایی دیگر شما مخالفان دولت در داخل را با مخالفان اصل نظام در خارج از کشور مقایسه کردید که واقعأ با توجه به شناختی که از اصولگرایان دارم بعید میدانم هیچکدام از وزرا و همچنین افراد سرشناس (مانند نمایندگان مجلس) اصولگرا الان تبعه کشورهای مخالف نظام باشد و در ماهواره های ضد انقلاب علیه براندازی این نظام مقدس فعالیت کنند.
بدون شک هدف هم دولت آقای احمدی نژاد و دولت یازدهم آقای روحانی رفع محرومیت از دیار عزیزمان بوده ( که من به نوبه خود هر دستی که در راستای محرومیت زدایی از این دیار محروم اقدامی کرده را می بوسم ) ولی باید بدانیم که علاوه بر کارهای مفیدی که هر دولتی انجام میدهم در بعضی زمینه ها هم دچار اشتباهاتی نیز میشود، همانگونه که  آقای دکترخادمی  به عنوان بالاترین فرد اجرایی دولت یازدهم در استان خودمان دچار اشتباهاتی شده اند که به عنوان مثال : خود شما را که در خیلی از ادارات دولتی دارای پیمان می باشید و به عنوان پیمانکار فعالیت دارید از طرف فرماندار بویر احمد به عنوان مشاور عمرانی  و شهر سازی فرماندار منصوب می کند که این خود جای بسیار سوال دارد.
درست است که مشاور فرماندار کارمند رسمی دولت به حساب نمی آید ولی آیا انتخاب یک پیمانکار که با ادارات دولتی قرار دارد به عنوان مشاور فرماندار عمل پسندیده ای است؟؟
شمایی که همیشه از فساد و رانت بازی دولت گذشته می نالید،  حال با توجه به شغل خود چگونه این سمت را قبول کردید؟
در آخر یادآوری ضرب المثلی قدیمی خارج از لطف نمی باشد که می گوید « طرف آب نمی دیده ، و الا شناگر ماهری بود »
«والعاقبۀ للمتقین»


کد مطلب: 195568

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195568/پاسخی-سخنان-وفانژاد-جلوی-وزیرکار-خادمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1