کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنان تند یک اصلاح‌طلب بویراحمدی در جلوی وزیر کار

4 شهريور 1395 ساعت 16:36


فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: از رئیس جمهور محترم عاجزانه تقاضا داریم راه پرهزینه دولت را همچون قبل ادامه دهد و اجازه ندهد نظر قشر ۳ درصدی برای تضعیف دولت تاثیرگذار باشد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، نشست تشکل‌های کارگری و سمن‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر کار برگزار شد، که در این نشست هر کدام از نمایندگان گروه‌های مختلف نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.
رحمان وفانژاد فعال سیاسی اصلاح طلب شهرستان بویراحمد در این نشست با قدردانی از استاندار، مدیران و تشکل‌های مردم نهاد، احزاب و انجمن‌ها در استقبال از هیأت دولت، اظهار کرد:  الحق و الانصاف علی‌رغم برنامه‌های از قبل طراحی شده دلواپسان داخلی جهت تکرار پروژه تلخ سفر کرمانشاه، رسم میزبانی را همانگونه که مرحوم بهمن‌بیگی در کتاب‌ها و خاطراتش مستند نمود، اداء کردند.
این فعال سیاسی ادامه داد: مخالفان دولت در داخل و مخالفان اصل نظام در خارج از مرز‌های اسلامی بدانند، نیاکان ما به راحتی از یک دهستان استانی بوجود نیاوردند، آنقدر کوشیدند و خروشیدند که نه به دلیل جمیعت، نه به دلیل وسعت و نه به دلیل ثروت بلکه در نتیجه قدرت موجودیت یافت.
IMG_0184
وی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به وزیر اظهار داشت: قوانین اجتماعی و رفاهی مشروط به داشتن شرایط اقتصادی پویا و قانون‌مداری کارفرمایان در ادارات، بنگاه‌های کوچک و بزرگ اقتصادی قابل اجرا خواهد بود.
وفانژاد بیان کرد: دولت مظلوم روحانی ویرانه‌ای بسیار بسیار بزرگتر از آثار یک جنگ جهانی بازمانده از دولت قبل را تحویل گرفت.
وی ادامه داد: قوانین موجود جهت عدالت و مساوات بین کارفرما و کارگر با شرایط کنونی اصلاً قابلیت اجرائی ندارد و کارفرمایان را به تفسیر از قوانین نموده است که این شرایط باعث تضییع شدن حقوق کارفرما و کارگر خواهد شد.
این نماینده تشکل کارفرمایی اظهار کرد: بازنگری در قوانین کار بنا به شرایط موجود ضروری است و نباید حقوق اولیه کارفرمایان در قوانین نادیده گرفته شود.
وفانژاد گفت: مهمترین راهکار در اجرای قوانین کار، بومی سازی قوانین با برنامه‌های توسعه اقتصادی کشور می‌باشد.
این فعال سیاسی در ادامه اظهارات خود، گفت: تخلفات معرز مدیران دولت قبل در بکارگیری نیروهای اداری آنقدر برای دولت کنونی تعهد ایجاد کرده که عمده اعتبارات عمرانی با توجه به محدودیت اعتبارات در این استان هزینه حقوق و دستمزد می‌شود.
وی افزود: حقوق فعالین اقتصادی و مجری پروژه‌های عمرانی از بابت این تعهد اشتباه تضییع گردیده است.
وفانژاد در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت این نیروها شد تا مبالغ پروژه‌های عمرانی هزینه حقوق و دستمزد نگردد.
وی به موضوع فیش‌های حقوقی اشاره کرد و گفت: فیش‌های حقوقی، کنسرت‌ها، ناکارآمد خواندن دولت در مذاکرات هسته‌ای همه و همه برنامه مخالفان نظام می‌باشد و می‌خواهند جهت تخریب دولت گامی جدی بردارند. غافل از اینکه این اقدامات به بدنه اصیل نظام مقدس اسلامی ضربه مهلک خواهد زد.
وفانژاد گفت: از رئیس جمهور محترم عاجزانه تقاضا داریم راه پرهزینه دولت را همچون قبل ادامه دهد و اجازه ندهد نظر قشر ۳ درصدی برای تضعیف دولت تاثیرگذار باشد.
وی افزود: مردم ایران در تمام تنگناها ثابت کردند اداره آنها همچون سدی در مقابل سیل‌ها است.


کد مطلب: 195530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195530/سخنان-تند-یک-اصلاح-طلب-بویراحمدی-جلوی-وزیر-کار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1