کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دولت در زمینه فقرزدایی در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند‌

4 شهريور 1395 ساعت 10:58


 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت در زمینه فقرزدایی، توسعه اقتصادی و بهبود معیشت در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کند.
 
 
به گزارش کبنا نیوزاز یاسوج، غلام‌محمد زارعی در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نرخ بالای بیکاری در این استان، اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ نرخ بیکاری جزء استان‌های اول کشور است.
 
وی افزود: سازمان‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانند به این استان در زمینه‌های مختلف و رفع فقر و توسعه اشتغال کمک کرده و نقش مؤثری ایفا کنند.
 
 
۲-۴۱۲
 
 
زارعی بیان کرد: مصوبات سفر هیئت دولت با برداشتن موانع اشتغال و سرمایه‌گذاری می‌تواند نویدبخش توسعه این استان را فراهم کرده و به رفع مشکل اشتغال و بیکاری کمک کند.
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری دغدغه اول مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید دولت به این موضوع توجه داشته باشد.
 
 
وی با درخواست از وزیر کار برای اندیشیدن تدبیر در این زمینه تصریح کرد: از رئیس جمهور و دولت برای در نظر گرفتن مصوبات خوب قدردانی‌ می‌کنیم.
 
 
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت تقاضا می‌کنیم که بیش از هر چیز به موضوع بیکاری و حل این مشکل در استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.


کد مطلب: 195433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195433/دولت-زمینه-فقرزدایی-کهگیلویه-بویراحمد-تلاش-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1