کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خادمی: لیستی از مشکلات استان به وزیر کار تحویل می‌دهیم

3 شهريور 1395 ساعت 20:24


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: لیست مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را آماده کردیم که به آقای دکتر ربیعی وزیرکار تحویل می‌دهیم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر کار برگزار شد، نگاه وزیر کار به استان‌های کمتر توسعه یافته قابل تقدیر است و حضور وی در این استان نشانه همین مسئله است، گفت: از حضور نمایندگان استان در مجلس، آقایان زارعی و هاشمی که در این نشست شرکت کردند، تشکر می‌کنم.
خادمی با بیان اینکه دو مسئله بیکاری و آسیب های اجتماعی از مشکلات اصلی استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: لیست مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد را آماده کردیم که به آقای دکتر ربیعی وزیرکار تحویل می‌دهیم.
وی بیان کرد: با ایجاد مشاغل خرد و بنگاه‌های زود بازده می‌توانیم بخشی از مشکلات بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرمایه‌گذاری در استان کم داریم و این یکی از علت‍‌های اصلی بیکاری است و البته شما قول دادید که شصتا در این استان سرمایه‌گذاری کند.
وی افزود: امیدواریم که در این سفر چندین طرح خوبی مصوب شود.
خادمی با بیان اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی در استان داریم، تاکید کرد: انتظار از وزارت کار برای سرمایه‌گذاری در این استان داریم.


کد مطلب: 195335

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/195335/خادمی-لیستی-مشکلات-استان-وزیر-کار-تحویل-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1