کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون یکی از چهره های شاخص مجلس است

29 مرداد 1395 ساعت 22:14


    حبیب قلندری
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گچساران در مورد سوال کبنانیوز مبنی براینکه ارتباط بسیار صمیمانه شما بعنوان یکی از چهره های شاخص اصولگراهایی کشور و تاجگردون یکی از چهره های اصلاح طلب، بطوریکه گاهی این رفاقت و صمیمت بین شما آنچنان نزدیک است که برخی سیاسیون در گچساران مطرح می کنند که تاجگردون اصلاح طلب نیست، بلکه اصولگراست، قضیه این ارتباط صمیمانه چیست؟ علی مطهری درجواب گفت: دسته بندی اصولگرا و اصلاح طلب تا حدودی مصنوعی است و دیواری بین این دو طیف کشیده نشده است چون یکی از اصول اصولگرایی اصلاح طلبی است و همین طور هر اصلاح طلبی یک اصول و مبانی دارد.
مطهری افزود: اینطور نیست که بگویم که هیچ وجه اشتراکی بین این دو طیف وجود ندارد، گاهی با طیف اصلاح طلب به وجه مشترکی می رسیم که با اصولگرایان اختلاف نظر شدید داریم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تاجگردون را ازسالیان قبل می شناسم و وی یکی از چهره های شاخص مجلس می باشد و همچنین در برخی موضوعات فکرمان خیلی بهم نزدیک است و در خیلی موارد اتفاق نظر و احساس همفکری داریم و ارتباط ما بسیار صمیمانه و دوستانه است.
 
 
۱ ۲


کد مطلب: 194614

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/194614/تاجگردون-یکی-چهره-های-شاخص-مجلس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1