کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شایعه کذب عدم شرکت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در جلسات رئیس‌جمهور

23 مرداد 1395 ساعت 13:18


 

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد از شایعه کذب عدم شرکت ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در جلسات استقبال از رئیس‌جمهور خبر داد.

 حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در نامه‌ای که یک نسخه از آن برای این پایگاه خبری ارسال شده در خصوص شایعه عدم حضور ائمه جمعه این استان در برنامه‌های رئیس‌جمهور در کهگیلویه و بویراحمد آورده است: در خصوص شیطنت برخی سایت‌ها در فضای مجازی مبنی بر این که ائمه جمعه محترم استان شرکت در جلسات استقبال از ریاست‌جمهور را تحریم کرده‌اند به اطلاع می‌رساند که چنین مطلبی صحت ندارد.

در این نامه آمده است: آن چه گفتنی است این است که ائمه محترم جمعه نسبت به اظهارات وزیر محترم فرهنگ و و ارشاد اسلامی در خصوص شهرستان قهرمان‌پرور بهمئی ناراحت هستند و توقع بر این بوده و هست که ایشان به تصحیح اظهارات خود بپردازد.

در این نامه تصریح شده است: اما در خصوص شرکت یا عدم شرکت ائمه محترم جمعه در جلسات استقبال، اینجانب به عنوان نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه هیچ توصیه الزام‌آوری به ائمه جمعه نداشته‌ام و طبیعتاً این بزرگواران بر اساس تشخیص وظیفه اقدام خواهند کرد.

پناهی در این نامه تأکید کرده است: ائمه محترم جمعه به عنوان افراد دلسوز و متعهد در تصمیم‌گیری مستقل هستند و شأن آن‌ها بالاتر از آن است که تحت تأثیر فضاسازی‌ها قرار گیرند.


کد مطلب: 193351

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/193351/شایعه-کذب-عدم-شرکت-ائمه-جمعه-کهگیلویه-بویراحمد-جلسات-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1